روش های ترک خودارضایی


خودارضایی موجب افزایش تمایلات هم جنس گرایی در مدارس، خوابگاه ها و دانشگاه ها می شود و احتمال ابتلا به بیماری هایی از قبیل سیفلیس، ایدز و سایر بیماری های ویروسی را دو چندان می کند

روش های ترک خودارضایی
شفاآنلاین>سلامت جنسی>برای رهایی از این معزل باید به طور سیستماتیک عمل کنید، به این معنی که به یکباره این کار رو کنار نگذارید.

به گزارش شفاآنلاین،در این مطلب قصد ندارم تا در رابطه با آموزش مسائل جنسی و یا استفاده از کاندوم و یا راه های جلوگیری صحبت کنم، مشخصا قصد دارم تا در مورد موضوع بسیار جدی و مهم ترک خودارضایی در مردان که می تونه بر شیوه زندگی مردان تاثیر گذار باشه، صحبت کنم.

ترک خودارضایی در مردان، آیا غیر ممکن است؟

بدون معطلی و مقدمه چینی می رم سر اصل مطلب، حداقل هر کسی تو زندگیش یکبار هم که شده خودارضایی رو تجربه کرده و این دقیقا همون زمانی است که خطر به میون می یاد، شاید بتوان گفت این کار در سنین نوجوانی و حدود سن 14 سالگی عادی بوده و تا حدی هم کمک به شناخت اندام تناسلی و کشفیاتی درباره بدنتون می کنه اما اگر این رویه ادامه پیدا کنه و شما مرز 22 سال رو رد کنید، باید احساس خطر کرد، خصوصا اگر تو ذهنتون تفکرات فانتزی در مورد همسایتون باشه و یا به یاد کسی تو حمام مشغول این کار شوید!

خودارضایی تا اونجایی خطرناکه که می تونه زندگی شما رو به طور کامل از بین ببره و حتی منجر به ایجاد اعتیاد جنسی در شما بشه و شما رو طوری وابسته کنه که در طی روز دو مرتبه نیاز به انجام این کار داشته باشید. افراد زیادی هستند که به این اعتیاد داشته و هر بار انگار در جهنمند تا در بهشت.

با گذشت زمان این رویه به شکل یک روند روتین و روزانه در می یاد، مثل عادت به مسواک زدن و دست رو شستن صبح ها! و اون افرادیکه به این عمل اعتیاد دارند بدون هیچ فکری صبح که از خواب بیدار می شوند به فکر انجام این کار هستند، دقیقا مثل سر کار رفتن، مدرسه رفتن و یا غذا خوردن به شکل یک عادت روزانه در خواهد اومد.

تو این زمان است که فرد تبدیل به یک آدم تنبل و منزوی می شه. در این شرایط شما دچار وسواس خودارضایی شده اید و دیگر انگیزه ای برای ایجاد رابطه های جدید با جنس مخالفتون رو ندارید.

چطور از فاجعه خودارضایی جلوگیری نماییم؟

برای رهایی از این معزل باید به طور سیستماتیک عمل کنید، به این معنی که به یکباره این کار رو کنار نزارید و در بدترین حالت هفته ای یکمرتبه خودارضایی کنید تا به مرور این کار از سرتون بیفته.
دقت داشته باشید تو روزهایی که در ترک این رفتار هستید تو خونه و در جای خلوت ننشینید و بیرون برید و با دیگران معاشرت داشته باشید تا ذهنتون از خودارضایی دور بشه، کم کم متوجه خواهید شد که تبدیل به یک مرد اغواگر و جذاب برای زنان می شوید، در همین حین سعی کنید با زنان مراوده بیشتری برقرار کنید.

در طول مدتی که در ترک هستید دو عنصر اشتیاق و حس نیاز قوی در شما وجود داره پس تو همین زمان به سمت زنان بروید و نسبت به اونها بی اعتماد نباشید.

چندین دلیل مهم برای ترک خودارضایی

استمناء افراد رو ضعیف می کنه و پروتئین و محتوای کلسیم بدن اونها رو از بین می بره.

خودارضایی مشکلات عصبی و بیماری روحی برای فرد بوجود می یاره.

عدم ترک خودارضایی در مردان یکی از دلایل اصلی اختلال نعوظ می باشد.

اگر فقط یکبار خودارضایی کنید دیگر کنترل آن براتون سخت شده و معتاد به این کار خواهید شد.

خودارضایی ایجاد خواب آلودگی می کند و پس از خروج اسپرم از آلت تناسلی فرد بسیار خسته و عصبی می شود.

خودارضایی موجب استرس و فشار در ذهن و روح شما می شود.

استمناء به سادگی قابل انجام دادن نیست مگر اینکه شما به کسی، چیزی و یا تصویر و فیلمی فکر کنید که این فکر کردن خودش بسیار مضره، زیرا تصاویر و فکرها به سختی از حافظه شما پاک می شوند.

استمناء موجب خروج سریع اسپرم از بدن مرد می شود که می تواند برای رابطه زناشویی حس نارضایتی بوجود بیاره.

عدم ترک خودارضایی در مردان سبب کاهش تعداد اسپرم های مردان می شود که بعدها برای بارداری نیز مشکل ساز خواهد بود.

مایع منی که در خودارضایی از بدن خارج می شود حاوی مقادیر بالایی پروتئین است که برای بسیاری از فعالیت های متابولیک و تشکیل سلول های بدن مورد نیاز است. در واقع پروتئین ها سازنده های بدن ما هستند و انزال به این شکل موجب لاغر شدن و کاهش بافت عضلانی در افراد می شود.

لذت جنسی که از استمناء می برید فقط برای کوتاه مدت بوده و در طول زمان هیچ لذتی رو برای شما نخواهد داشت.

خودارضایی مشکلات را بیشتر کرده و حافظه مردان و توانایی های تحریک کننده گی اونها رو از بین خواهد برد.

خودارضایی پایان میل و خواسته شما نیست و فرد پس از آن به هیچ عنوان حس رضایت و آرامش بخش نداره و فقط انگار خودش رو گول زده.

مردانی که دچار این مشکل هستند خیلی زود حس جنسی خود را نسبت به همسرشون از دست می دهند و برای طولانی مدت نمی توانند رابطه لذت بخشی با همسرشون داشته باشند.
خودارضایی موجب افزایش تمایلات هم جنس گرایی در مدارس، خوابگاه ها و دانشگاه ها می شود و احتمال ابتلا به بیماری هایی از قبیل سیفلیس، ایدز و سایر بیماری های ویروسی را دو چندان می کند.

کلام آخر

نه تنها به استناد این نوشته بلکه تمامی ادیان دینی و متون علمی خوارضایی را رفتاری ناپسند می دانند که می تونه عواقب بدی را برای مردان بهمراه داشته باشه، پس برای ترک خودارضایی در مردان برای اینکه ذهن خودتون رو از این افکار فاصله بدید هزار و یک راه وجود داره که می تونید انجام بدید، بعنوان مثال انواع کلاس های موسیقی، ورزشی و نقاشی رو با توجه علاقه شخصی که دارید انتخاب کرده و دنبال کنید، از یک رژیم غذایی سالم بر پایه سبزیجات و میوه جات پیروی کنید و سعی کنید در طی شبانه روز 8 ساعت خواب مفید داشته باشید و زمان هایی که افکار منفی به سراغتون می یاد سریعا از محیط خلوت خارج شوید و وارد جمع های خانوادگی بشید و هرگز از برقراری رابطه با زنان و دختران هراسی نداشته باشید و بدونید که با گذشت زمان لذت بیشتری را از رابطه با جنس مخالف خواهید برد. مثبت سبز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید