«محفل انس با قرآن» و «جشنواره بچه‌های محراب» در مساجد منطقه 4


«محفل انس با قرآن» و «جشنواره بچه‌های محراب» در مساجد منطقه 4

ویژه‌برنامه «بر آستان جانان» با هدف ارتقای سبک زندگی اسلامی- ایرانی و توجه به معنویت و اخلاق با برگزاری محافل انس با قرآن و جشنواره بچه های محراب با مشارکت مساجد منطقه 4 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،«رضا دوستعلی» از برگزاری جشنواره بر آ‌ستان جانان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های امسال بر آستان جانان در سه بخش برنامه‌های صحنه‌ای، نمایشگاهی و جنبی اجرا می‌کنیم و شهروندان محترم می‌توانند از ساعت 21 تا 24 روزهای یاد شده از برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار در ادامه افزود: قرآئت قرآن، مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی، شعر، نقالی، نمایش، خیمه‌شب‌بازی، سخنرانی، موسیقی اقوام و پاپ، ورزش باستانی و رزمی، مسابقه حضوری، تجلیل از شهروندان موفق، اجرای گروه کر، حنانه و نمار از جمله برنامه‌های متنوعی است که هر شب با مشارکت مساجد برگزار می شود.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق، برپایی غرفه‌های ارایه خدمات فرهنگی هنری شامل ایستگاه مشاوره مذهبی، کتابخوانی و مبادله کتاب و برنامه‌های ویژه کودکان و کانون‌ها و معرفی فعالیت‌های فرهنگی هنری را از جمله برنامه‌های جنبی این برنامه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های با «رهروان سحر»، «دومین جشنواره فامیل، چتری برای خانواده»، «محفل انس با قرآن» و «جشنواره بچه‌های محراب» هم از برنامه هایی است که با مشارکت مساجد این منطقه برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...