ویلاهای غیرمجاز مسئولان در کاشمر تخریب می شوند


ویلاهای غیرمجاز مسئولان در کاشمر تخریب می شوند

دادستان کاشمر گفت: ابتدا ویلاهای پزشکان و مسئولانی که در کلاته بزی کاشمر به صورت غیرمجاز ساخته شده است تخریب می شود و اگر ابتدا بخواهند از مردم شروع کنند مطمئناً مجوز تخریب نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، غلامرضا طالعی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث ویلاهای غیرمجاز به طور جدی دنبال می شود و در همین راستا دستور تخریب دیوار یکی از ویلاها صادر شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در برخورد با تصرفات زمین و تغییر کاربری های غیرمجاز باغات با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: ابتدا ویلاهای پزشکان و مسئولانی که در کلاته بزی کاشمر به صورت غیرمجاز ساخته شده است تخریب می شود و اگر ابتدا بخواهند از مردم شروع کنند مطمئناً مجوز تخریب نخواهیم داد.

دادستان کاشمر با تاکید بر اینکه برای هر نوع برخورد جدی با افرادی که ساخت و ساز های غیرمجاز انجام داده اند، آمادگی داریم، تصریح کرد: شهرداری با اخذ حکم ماده 100 به موضوع تخریب ویلاهای غیر مجاز وارد شود و دادستانی همراهی لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر افرادی با تصرافات صورت گرفته باعث انحراف سیلاب و وارد شدن خسارت به جاده و سایر بخش ها شده باشد باید جوابگو باشند جبران خسارت کنند، اذعان کرد: در حریم و بستر مسیل کسی اجازه صدور مجوز نداشته و تمامی تصرفات تخریب می‌شود و اگر به اشتباه مجوزی در بستر و حریم رودخانه صادر شده باید ابطال شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403