کریمی : هنوز به چیزی فکر نمی‌کنم تا فصل تمام شود


فرید کریمی هافبک تیم ماشین سازی می‌گوید که بازیکنان این تیم به خاطر اعتبار و شخصیت تیمی خودشان بازی می‌کنند و به دیگر تیم ها کاری ندارند. نوشته کریمی : هنوز به چیزی فکر نمی‌کنم تا فصل تمام شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کریمی : هنوز به چیزی فکر نمی‌کنم تا فصل تمام شود

فرید بهزادی کریمی : تراکتور نه! به خاطر اعتبارمان بازی می‌کنیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۰
کریمی : هنوز به چیزی فکر نمی‌کنم تا فصل تمام شود

فرید کریمی هافبک تیم ماشین سازی می‌گوید که بازیکنان این تیم به خاطر اعتبار و شخصیت تیمی خودشان بازی می‌کنند و به دیگر تیم ها کاری ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرید بهزادی کریمی راجع به بازی با پرسپولیس و نمایش دفاعی تیم ماشین سازی گفت:

دیدار با پرسپولیس بسیار خوب بود و ما هم سریع به گل رسیدیم اما بعد از گل طبیعی بود که عقب بریم و از گلمان دفاع کنیم. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و هوادارانش هم این تیم را حمایت می‌کردند و چون ما زود به گل رسیدیم، عقب رفتیم و کمی دفاع کردیم. اما هدف ما بازی دفاعی نبود و دیدید که موقعیت هایی هم داشتیم.

فرید بهزادی کریمی در خصوص بازی بعدی ماشین سازی مقابل پدیده و اهمیت آن برای تیم همشهری تراکتور هم عنوان کرد:

ما برای اعتبار و آبروی خودمان بازی میکنیم و به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم. انشالله که بتوانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. البته باید کسی هم آسیب نبیند تا فصل به خوبی و خوشی به پایان برسد. اما همانطور که گفتم ما فقط برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم، این فصل حق ما رتبه بهتری بود و می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی افزود:

می‌دانم این بازی برای تراکتوری ها مهم است، فکر کنم آن ها خودشان برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند چون اگر ما پدیده را شکست دهیم تراکتور می‌تواند سهمیه بگیرد. به هر حال از آن ها تشکر می‌کنم.

فرید بهزادی کریمی درباره مصاحبه جنجالی اش که گفته بود امیدوار است سپاهان قهرمان شود، گفت:

من هیچ وقت چنین چیزی نگفتم، فقط گفتم با این نتیجه سپاهان به قهرمانی امیدوار می‌شود که درست هم بود. اما هیچ وقت برای سپاهان آرزوی موفقیت هم نکردم. الان هم فکر می‌کنم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و می‌تواند با یک مساوی قهرمان شود.

فرید بهزادی کریمی هافبک سابق تراکتور و سپاهان در پایان راجع به شرایط خود برای فصل آینده گفت:

من قراردادی با ماشین سازی ندارم اما هنوز به چیزی فکر نمی‌کنم تا فصل تمام شود. پیشنهادهایی هم هست اما اجازه دهید بعد از بازی پدیده درباره آن صحبت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...