توضیح یک مقام دولتی در زنجان درباره شایعه سقوط هواپیما


توضیح یک مقام دولتی در زنجان درباره شایعه سقوط هواپیما

ایرنا نوشت: فرماندار شهرستان ایجرود گفت: هواپیمایی در این شهرستان سقوط نکرده و صدای مهیب شنیده شده ناشی از شکست دیوار صوتی بوده است.

توحید سلیمی شامگاه سه شنبه افزود: بر اساس مشاهدات و اظهارات روستاییان این شهرستان یک فروند هواپیما صبح امروز با کم کردن ارتفاع موجب شکست دیوار صوتی شده است که بلافاصله شاهدان با نیروی انتظامی تماس می گیرند و گزارش می دهند.
وی اظهار داشت: بر این اساس با برگزاری جلسه شورای تامین؛ نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی به مناطقی که احتمال سقوط هواپیما می رفت اعزام شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در تماس تلفنی با فرمانداران تکاب (آذربایجان غربی) و بیجار (استان کردستان) به عنوان شهرستانهای مجاور ایجرود آنان نیز از سقوط هواپیما اظهار بی اطلاعی کردند.
سلیمی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه های ذیربط و کاوش منطقه اثری از سقوط هواپیما در سطح شهرستان مشاهده نشد.
فرماندار ایجرود یادآور شد: صبح امروز /سه شنبه/ صدای مهیبی به گوش رسید و در ادامه آن شایعه سقوط هواپیما در شهرستان ایجرود (حوالی روستای قمچقای و گلابر) مطرح شد.
ایجرود به عنوان یکی از شهرستان‌های استان زنجان در مسیر جاده زنجان - بیجار و در فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ، جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹5، بیش از 36 هزار نفر بوده ، این شهرستان دارای 2 بخش و 2 شهر به مرکزیت زرین آباد است.

60231

کد خبر 1260112

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام