مطهری: امکان تعویق کنکور وجود ندارد


مطهری: امکان تعویق کنکور وجود ندارد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمانبر بودن بررسی طرح دوفوریتی تعویق کنکور در صحن علنی امکان تعویق کنکور وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به ماده ۱۶۱ آیین نامه داخلی گفت: طرح دوفوریتی برای تعویق کنکور مطرح و در افکار عمومی توقف ایجاد کرده، براساس زمانبندی موجود اگر نتوانیم این انتظار را برآورده کنیم، مشکلاتی برای جوانان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید:

نامه نمایندگان به "روحانی" درباره کنکور

وی با بیان اینکه خواسته جوانان مناطق سیل زده برای تعویق کنکور منطقی است، زیرا چند ماه نتوانستند درس بخوانند، از سوی دیگر طرح دوفوریتی برای مطرح شدن در صحن علنی به یک ماه زمان نیاز دارد، ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نحوه جبران وقفه در تحصیل جوانان استان های سیل زده را با حضور نمایندگان استان ها و نمایندگان دولت در نشست مشترکی تعیین کند، زیرا بلاتکلیفی آنها مشکلاتی را ایجاد می کند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزارت علوم و نمایندگان استان های سیل زده راهی را برای جوانان پیدا کند تا تبعیض به وجود نیاید، اقدام مناسبی است و از سوی دیگر امکان تعویق کنکور وجود ندارد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا