روابط صمیمی خانواده ها آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد


روابط صمیمی خانواده ها آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: وجود روابط صمیمی در بین اعضای خانواده ها آسیب های اجتماعی و انحراف فرزندان را کاهش می دهد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی صادقی روز سه شنبه در نشست تخصصی پلیس با مردم در مسجد قمربنی هاشم این شهر افزود: روابط صمیمی و ارتباط محبت آمیز بین والدین با فرزندان موجب تقویت بنیان خانواده و جلوگیری از دوستی های نادرست فرزندان آن ها خواهد شد.
وی بیان کرد: مسائل اقتصادی بر نیازهای اجتماعی و دوستی های خانوادگی سایه افکنده و پدر و مادر بیشترین تلاش خود را بر تامین نیازهای مالی قرار داده اند و کمتر به سایر حوزه ها توجه می کنند که چنین اتفاقی به دلیل فاصله بین فرزندان و والدین نوجوانان و جوانان به دلیل کمبود محبت به سوی راه های اشتباه می روند.
فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: برنامه های مخرب در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در چنین شرایطی طرفداران بیشتری را پیدا می کند و این اتفاق جامعه را از مسیر پیشرفت به سوی شکست و نابودی می برد.
وی با بیان این که هوشیاری همگان در تامین امنیت اجتماعی کارساز است، تصریح کرد: همه مردم باید نسبت به جامعه خود دغدغه مند باشند و زمینه جرم و جنایت را برای نسل جوان و نوجوان فراهم نکنند.
صادقی این شهرستان را از شهرستان های امن استان اصفهان برشمرد و خاطرنشان کرد: تیران و کرون در رتبه های اول تا سوم امنیت استان قرار دارد و این شاخصه مهم ناشی از تدین مردم، دغدغه مندی اجتماعی و وجود نهادهای متنوع فرهنگی برای ارتقا دانش و آگاهی و غنی سازی اوقات فراغت است.
وی با اشاره به این که سرقت منزل در این منطقه 80 درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: هوشیاری مردم و رعایت اصول ایمنی و افزایش تیم های گشتی نامحسوس پلیس به این موضوع کمک کرده است.
نشست تخصصی پلیس و مردم در راستای انجام ماموریت های پلیس جامعه محور و پرسش و پاسخ به مردم و ارتقای آگاهی عمومی به صورت ماهانه در یکی از مناطق شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.
7131/6026

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در