احتمال توسعه گوشی جدید بلک بری با کدنام Monet


رسانه کلیک – اطلاعات جدید به توسعه گوشی جدید بلک بری اشاره می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای کدنام Monet است. در حالی که بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گوشی های هوشمند توسط شرکت های مطرحی مانند سامسونگ و اپل هستند، برندهای دیگر محصولات مناسبی را روانه بازار می کنند. […] نوشته احتمال توسعه گوشی جدید بلک بری با کدنام Monet اولین بار در...

رسانه کلیک – اطلاعات جدید به توسعه گوشی جدید بلک بری اشاره می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای کدنام Monet است.

در حالی که بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گوشی های هوشمند توسط شرکت های مطرحی مانند سامسونگ و اپل هستند، برندهای دیگر محصولات مناسبی را روانه بازار می کنند.

یکی از این شرکت ها، بلک بری است. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، گوشی جدید بلک بری با کدنام Monet مراحل توسعه خود را طی می کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نشده؛ با این حال می دانیم این اسمارت فون دارای شماره مدل BBJ100 بوده و در نسخه های تک سیم و دو سیمکارته روانه بازار می شود.

این احتمال وجود دارد که این محصول دارای کیبورد فیزیکی باشد و یا به پردازنده قدرتمندی مجهز شود و به عنوان یک پرچمدار به ایفای نقش بپردازد.

احتمال توسعه گوشی جدید بلک بری با کدنام Monet

آخرین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2018 معرفی شدند. بلک بری Evolve و Evolve X فاقد کیبورد فیزیکی هستند و به پردازنده های میان رده کوالکام مجهز شده اند (بلک بری Evolve رونمایی شد؛ میان رده ای با دوربین دوگانه). با توجه به این فاصله طولانی، معرفی یک دستگاه جدید از سوی این شرکت منطقی به نظر می رسد.

این احتمال وجود دارد که با پرچمدار جدید بلک بری روبه‌رو باشیم. این دستگاه به احتمال زیاد به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می شود. در آینده اطلاعات بیشتری از بلک بری Monet در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

از زمان تصاحب بلک بری توسط TCL، این شرکت وضعیت مناسب تری را در بازار تجربه کرده است. این شرکت کانادایی با معرفی گوشی بلک بری KEYone توانست نگاه های زیادی را جذب خود کند و با معرفی نسل دوم آن، به راه خود ادامه دهد (نگاهی به بلک بری KEY2؛ یک گوشی هوشمند امن و متفاوت).

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج