واجدین شرایط در مناطق سیلزده برای دریافت لوازم خانگی معرفی شوند


واجدین شرایط در مناطق سیلزده برای دریافت لوازم خانگی معرفی شوند

تهران- ایرنا- دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع وزارت کشور از استانداران 10 استان خواست، افراد واجد شرایط در مناطق سیل زده را که در سامانه سجاد ثبت نام کرده اند، برای دریافت لوازم خانگی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) معرفی کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،«جواد ناصریان» امروز- سه شنبه- در ابلاغیه ای به استانداران استان های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان، لرستان و مازندران خواستار معرفی افراد واجد شرایط در مناطق سیل زده که در سامانه سجاد ثبت نام کرده اند، برای دریافت لوازم خانگی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد.
وی در این ابلاغیه اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده و اعلام آمادگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت تحویل اقلام و لوازم خانگی به سیل زدگان و ضرورت ارائه لیست مورد تایید استانداران، استان ها به فوریت اسامی افراد واجد شرایط را به ستاد مذکور اعلام و نتیجه آن به کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع منعکس شود.
دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در این ابلاغیه تاکید کرد: لیست تهیه شده از سوی استانداری ها باید پس از ثبت نام افراد در سامانه جامع امداد و نجات (سجاد) تنظیم و به ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) تحویل شود.
سیام*3061*2021**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟