«ادل» از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد


«ادل» از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد

رسانه نوا – «ادل» که اولین جشن تولدش رو بعد از طلاق از همسرش تجربه میکرد، خبر از احتمال ضبط آلبوم جدیدش داد. به گزارش رسانه نوا، این خواننده‌ی بریتانیایی در پستی در پیج اینستاگرامش نوشت: «این تولد سی و یک سالگیمه! خدا رو شکر میکنم چون سی سالگی برای من خیلی سخت بود اما من از پسش بر اومدم و دارم بهترینم رو ارائه میدم تا به همه ی شما تکیه کنم.» در...


رسانه نوا – «ادل» که اولین جشن تولدش رو بعد از طلاق از همسرش تجربه میکرد، خبر از احتمال ضبط آلبوم جدیدش داد.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده‌ی بریتانیایی در پستی در پیج اینستاگرامش نوشت: «این تولد سی و یک سالگیمه! خدا رو شکر میکنم چون سی سالگی برای من خیلی سخت بود اما من از پسش بر اومدم و دارم بهترینم رو ارائه میدم تا به همه ی شما تکیه کنم.»

در ادامه چهار عکس سیاه و سفید از لبخندش به همراه دوستانش منتشر کرد و گفت: «مهم نیست که ما چقدر در این دنیا موندگاریم چون زندگی، پایدار و پیچیدست. من در سال های اخیر تغییرات زیادی کردم و همچنان در حال تغییرم. ۳۱ برای من سال بزرگی خواهد بود و من میخوام که این سال رو برای خودم وقف کنم.

برای اولین بار در دهه ی گذشته، من آماده‌ام که جهان رو در اطراف خودم احساس کنم و یک بار هم که شده رو به جلو نگاه کنم. ما همه انسان هستیم پس با هم مهربان باشید؛ آرامش داشته باشید، تلفن هاتون رو زمین بگذارید و در هر موقعیتی بلندبلند بخندید.

یاد بگیرید که واقعی و حقیقی خودتون رو دوست داشته باشید و من فهمیدم که این از حد کافی هم باید بیشتر باشه. یاد گرفتم شما دوستان جنگجو رو باید بیش از حد دوست داشت. «سی»، پر از صدای درامز و بیس خواهد بود تا لج شما رو دربیاره.»

هوادران «ادل»، خیلی خوب از نحوه ی انتخاب اسم برای آلبوم ها توسط او آگاهند. در سال ۲۰۰۸ آلبوم ابتدایی اون به نام «۱۹»، به ابن دلیل نوزده نامگذاری شده بود که او در این سن، ضبط موسیقی رو شروع کرده بود. سپس در سال ۲۰۱۵، آلبوم بسیار موفق «۲۵» رو منتشر کرد.

ادل در مصاحبه ای در ارتباط با اسامی آلبوم هایش گفت: «وقتی بیست‌ساله بودم آلبوم ۱۹ پخش شد و وقتی ۲۳ساله بودم آلبوم ۲۱منتشر شد.»

سپس در همان مصاحبه اعتراف کرد که روش عددگذاری برای اسم آلبوم ها رو متوقف خواهد کرد: «فکر میکنم این آخرین آلبوم عدددار من باشه؛ من مطمئنم که دارم اشتباه میکنم اما احساس میکنم که در سالیان اخیر تغییرات بزرگی در من رخ داده. »

در جشن تولد سی سالگی وی مهمانان مشهوری از جمله «مارک رانسون» و «آرون پاول» هم حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج