تخریب برخی مناطق السنابس توسط آل سعود


تخریب برخی مناطق السنابس توسط آل سعود

مقامات رژیم آل سعود با تخریب چند محله مسکونی در شهر السنابس، ساکنان این محله ها را مجبور کردند منازل خود را تخلیه کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، ­العهد نوشت: مقامات رژیم آل سعود چند محله مسکونی را در شهر السنابس ویران و ساکنان این محله ها را مجبور کردند منازل خود را تخلیه کنند.
به نوشته پایگاه خبری اینترنتی العهد، نیروهای آل سعود نه تنها به یورش به شهر السنابس در جزیره تاروت واقع در استان القطیف و ریختن خون 8 نفر از ساکنان این شهر بسنده نکردند بلکه به تخریب مناطق مسکونی، خیابان ها، منازل و اخراج ساکنان این مناطق اقدام کردند.
این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: دوربین های تلفن همراه ساکنان این مناطق میزان این ویرانگری بزرگ را در منطقه الصواری در شهر السنابس، به تصویر کشیده اند. در این تصاویر آثار گلوله ها، خمپاره ها و بمب هایی دیده می شود که غیر نظامیان بیگناه را از روز شنبه گذشته هنگام یورش به شهر السنابس هدف قرار داده اند.
نیروهای آل سعود با بلدوزر به تخریب برخی از ساختمان ها اقدام کردند. آنها همچنین از بلدوزرها برای محاصره نظامی ورودی ها و خروجی های شهر السنابس استفاده کردند. نظامیان سعودی در این جنایت، انواع مسلسل ها، بمب های آتش زا، مواد منفجره و بمب های ممنوعه را به کار گرفتند که در نتیجه آن هشت نفر شهید و سه نفر مفقود شدند.
ساکنان السنابس تاکید کردند: اقدام نیروهای سعودی به نقض حقوق مردم این شهر همچنان ادامه دارد به گونه ای که با تداوم تخریب منازل، شماری از مردم السنابس مجبور شده اند منازل خود را تخلیه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟