کولر اتوبوس‌ها باید روشن باشد


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: با توجه به شروع فصل گرما و جهت رفاه حال شهروندان، همکاران ما در شرکت واحد موظف هستند در اتوبوس‌های کولردار، کولر اتوبوس خود را روشن کنند. به گزارش ایلنا،‌ پیمان سنندجی...

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: با توجه به شروع فصل گرما و جهت رفاه حال شهروندان، همکاران ما در شرکت واحد موظف هستند در اتوبوس‌های کولردار، کولر اتوبوس خود را روشن کنند.

به گزارش ایلنا،‌ پیمان سنندجی در این خصوص گفت: تمامی اتوبوسهای تندرو دارای کولر هستند و در خطوط عادی نیز با وجود تمام مشکلات از جمله گرانی و تامین قطعات، سعی می کنیم سیستم کولر اتوبوسها را اورهال کنیم و درصورت بروز مشکل فنی جهت رفع نقص از سیستم خارج می شوند. متأسفانه تعدادی از اتوبوسها از ابتدا بدون کولر تحویل شرکت واحد شده است که انشاءالله در طرح نوسازی و با ورود اتوبوسهای جدید دارای کولر، این اتوبوسها از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند.

وی در خصوص افزایش تعداد اتوبوس‌ها در سال جاری افزود: با پیگیریهای شورای محترم اسلامی شهر تهران وهمچنین شهردار تهران و معاون حمل ونقل، در تلاش هستیم بعد از 7-8 سال اتوبوسهای جدید برای شهر تهران خریداری کنیم ، ضمن اینکه قرارداد 117 دستگاه مینی بوس جدید نیز بسته شده که انشاءالله در آبان سال جاری شروع به کار خواهند کرد.

او در پایان در خصوص ادامه پروژه تجهیز اتوبوسها به سیستم اعلام گویای نام ایستگاه، ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در روند تکمیل این پروژه گفت: در بهمن سال 97 کار را با خط 5 اتوبوسهای تندرو شروع کردیم و قول داده بودیم تا پایان اردیبهشت سال 98 تمام اتوبوسهای تندرو به این سیستم مجهز شوند ولی بدلیل مشکلاتی که در ورود تجهیزات از گمرک بود نتواستیم در موعد مقرر پروژه را تکمیل کنیم، که خوشبختانه با رفع این مشکل، از ابتدای خرداد سال جاری دوباره کار را شروع میکنیم و تاپایان تیرماه سال جاری تمامی اتوبوسهای تندرو را به این سیستم مجهز خواهیم کرد که انشاءالله جامعه هدف ما که نابینایان و سپس شهروندان هستند بتوانند از این خدمت کم نظیر در کشور بهره مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا