پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران


در تهران مرکز خریدهای بزرگ و لوکس بسیار است از شمال تا جنوب مهم نیست شما کجای تهران هستید در هر نقطه این کلانشهر که باشید فاصله ای تا لاکچری ترین مگامال ندارید . مگامال و مرکز خریدهای مجلل در چند طبقه که نمایشی از برندهای معتبر خارجی و داخلی را به نمایش گذاشته اند […] نوشته پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران اولین بار در جامع...

در تهران مرکز خریدهای بزرگ و لوکس بسیار است از شمال تا جنوب مهم نیست شما کجای تهران هستید در هر نقطه این کلانشهر که باشید فاصله ای تا لاکچری ترین مگامال ندارید . مگامال و مرکز خریدهای مجلل در چند طبقه که نمایشی از برندهای معتبر خارجی و داخلی را به نمایش گذاشته اند روز به روز بر تعداد این مگامال ها افزوده می شود و از نظر طراحی و معماری هم دست کمی از مالهای بزرگ خاورمیانه ندارند . در این مقاله پیشنهاد ۱۰تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران را به شما می دهیم .

۱- مرکز خرید ایران مال
بازار بزرگ ایران موسوم به « ایران مال » به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان جزء عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. ایران مال احاطه‌شده در میان ۳ فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره)، در شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس، در منطقه ۲۲ و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت ۳۱۷ هزار مترمربع احداث شده است.پروانه‌ ساختمانی بازار بزرگ ایران در ۹۳/۱/۳۱ با عنوان تغییر نقشه پنجم و بر اساس آخرین پروانه تغییر نقشه صادر شده در ۹۳/۱۲/۱۹ با مساحت کل ۱.۶۶۹.۵۰۴ مترمربع به نام مالک، شرکت توسعه ساختمانی البرز تات صادر شده که از این میزان تا کنون حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع ساخته شده است.​

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران
۲- مرکز خرید میلادنور
مرکز خرید میلاد نور بزرگ دارای ۳۵۷ مغاره با کاربری‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و کالای خواب است.امکانات : پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی.
ساعت کار: از شنبه تا پنجشنبه از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، جمعه‌ها از ۴:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب.

رزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۳- مرکز خرید دنیای نور
مجتمع تجاری دنیای نور با ۱۳۰۰۰ متر مربع فضای تجاری و اداری در قلب منطقه شرق تهران با دسترسی آسان واقع در بزرگراه رسالت مابین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی (ع) واقع گردیده است و برای افرادی که به ” زیبایی”، ” امکانات ” و ” آرامش” برایشان اهمیت دارد یک ارمغان است.

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران
۴- مرکز خرید پالادیوم
مرکز خرید پالادیوم عبارتند از فروشگاه‌های بزرگ پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و عطر وسایل ورزشی، بخش فرهنگ و هند شاکل صنایع دستی، کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، ساعت و عینک و شیرینی و شکلات. علاوه بر این موارد، چندین رستوران، چندین کافه و فودکورت نیز وجود دارند.

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۵-مرکز خرید تیراژه
غرب تهران جایی است که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران یعنی مرکز خرید تیراژه در آن قرار دارد. عمده شهرت مرکز خرید تیراژه به دلیل وجود شهربازی بسیار معروف و محبوب سرزمین عجایب است.این مرکز خرید در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد و این بزرگراه دسترسی محلی به این مرکز را تسهیل می‌کند.عمده‌ فعالیت مجتمع تیراژه روی پوشاک و کیف و کفش متمرکز شده‌است و زمانی که پایتان را در این مرکز خرید می‌گذارید به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید. تا چشم کار می‌کند فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش که در نگاه اول شما را برای انتخاب کالا در بین این‌ همه فروشگاه کاملا کلافه می‌کند. البته تنوع کیفیت و قیمت نیز در این بازار بسیار است و برای هر قشری با هر سلیقه‌ای فروشگاه‌های متفاوتی دایر شده‌اند.
پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۶- مرکز خرید اطلس نیاوران
اطلس مال نیاوران ۱۹ طبقه دارد. بنایی شیشه ایی بزرگ که هندسه جالبی را در نیاوران به ارمغان آورده و از این ۱۹ طبقه٬ هشت طبقه به صورت اداری با دویست و بیست واحد و ۴ طبقه تجاری با سیصد و سی واحد است. یک طبقه بزرگ از اطلس مال نیاوران را فود کورت پنج هزار متر مربعی تشکیل می دهد و مساحتی بزرگ تر از فود کورت برج میلاد و فود کورت پالادیوم زعفرانیه دارد. برای تردد آسان مشتریان و بازدید کنندگان٬ شش طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده است که ظرفیت گنجایش یک هزار و پانصد خودرو را دارد. اگر چه ترافیکی که اطلس مال در هفته ها و ماه های آغازین فعالیت به این منطقه تحمیل خواهد کرد٬ گواهی است بر تعداد کم پارکینگ این پروژه عظیم.

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۷-مرکز خرید مدرن الهیه
مجتمع تجاری مدرن، مرکز خریدی در الهیه تهران است. این مجتمع، اولین مجتمع در منطقه الهیه است که با طراحی مدرن و با هدف گردآوری برندهای معتبر بین المللی شکل گرفت. مدرن الهیه یک مرکز خرید لوکس است که در آن کالاهای مختلفی از جمله پوشاک، جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن و … ارائه می شود. رستوران های این مرکز نیز شهرت خاصی دارند و برندهای ویژه ای به شمار می روند.

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۸-مرکز خرید کورش
این مرکز خرید با در نظر گرفتن طبقات B1, B2 و G، مجتمعی ۹ طبقه است.طبقه B2 شامل ۱۴ واحد تجاری، نمایندگی ریبوک، پوشاک ورزشی، چرم تبریز، پوشاک زنانه، مردانه، کفش کلارکس، ۲۶ واحد بورس طلا و یک کافی شاپ است.طبقه B1 شامل واحد فروش‌های لباس‌های ورزشی برند، ۳۷ بورس طلا، ۱۳۰ واحد تجاری یک رستوران، فودکورت و کافی شاپ است.طبقه همکف شامل برندهای معروف پوشاک، کیف و کفش، ساعت، آرایشی و بهداشتی، مخصوص بانوان و آقایان با برندهای معروف، ۸۴ واحد تجاری و ۳ کافی شاپ است.

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۹-مرکز خرید سام سنتر
به طور حتم این مجموعه لوکس با فروشگاه های برندهایی که دارد، هیجان زندگی را زیاد می کند . «مجتمع تجاری سام» ۹ طبقه ست و ۲۶ تا فروشگاه تجاری در دو طبقه همکف و اول که بیشتر فروشگاه های این مجموعه راه هم برندهای لوکس و معروف مثل “مون بلان”، “چروتی”، “شوپارد” و … تشکیل دادند. در طبقات دوم تا هفتم ۲۰۰ پارکینگ دارد و در طبقه هشتم یک آشپزخانه. بعد از خرید و گشت و گذار می توانید به طبقه نهم رفته هم خستگی در کنید و هم با چشم انداز فوق العاده کوهستانی از غذا خوردن لذت ببرید.
آدرس :تهران فرشته، خیابان شهید فیاضی

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

۱۰-مرکز خرید ونک
اگر از اهالی تهران باشید، خوب می‌دانید که میدان ونک یکی از پرترددترین میدان‌های پایتخت محسوب می‌شود. طبیعی است که در چنین منطقه‌ای، یک مرکز خرید بزرگ به شدت مورد نیاز است. البته که میدان ونک هم از وجود این مرکز خرید مهم بی‌بهره نمانده‌است. مرکز خرید ونک یکی از مشهورترین مراکز خرید در تهران است. این مرکز همان‌طور که از نامش پیداست، در حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده‌است. نمای این مرکز خرید مخصوصا در شب‌ها دارای زیبایی منحصر به فردی است.
آدرس : تهران میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت

پیشنهاد 10تا از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر