قدردانی از کمک‌های مدیریت شهری تهران به سیل زده‌ها


قدردانی از کمک‌های مدیریت شهری تهران به سیل زده‌ها

امام جمعه اهل تسنن شهرستان آق قلا: به عنوان یک شهروند آق قلا از زحمات و محبت‌های مدیریت شهری تهران در کمک به سیل زده‌ها بی نهایت تشکر می‌کنم

قدردانی از کمک‌های مدیریت شهری تهران به سیل زده‌هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یکصد و چهل و یکمین جلسه شورا با حضور میهمانانی خاص آغاز شد؛ نمایندگان اهل تسنن شهرستان آق قلا از جمله امام جمعه آق قلا، مشاور استان در در امور اهل سنت و تنی چند از نمایندگان اهل سنت شهرستان آق قلا که حامل پیام تشکر مردم این شهرستان از مدیریت شهری تهران بودند امروز در جلسه شورا حضور داشتند.

آخوند عبدالحی میرزا علی امام جمعه آق قلا در ابتدای سخنان خود گفت: من به عنوان یک طلبه اهل سنت از خدمات و زحمات و مساعدت‌های اعضای شورای شهر مخصوصا مصوبه اخیر که تخصیص حدود ۱۰ میلیارد تومان به جهت رسیدگی و کمک به استان‌های سیل زده و در در جهت کم کردن آلام و مشکلات آنان بود، بی نهایت تشکر می‌کنم.

وی افزود: زبان من قاصر است از جبران محبت‌ها و زحمات و خدمات شما عزیزان که البته بر طبق متن صریح قران کریم، امیدواریم خداوند اجر و پاداش این عزیزان را ۱۰ برابر و صد برابر اعطا کند.

امام جمعه آق قلا گفت: عزیزان اشراف کامل دارید که ابتدای سال ۹۸ در اولین روز‌های عید نوروز استان گلستان (شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و گنبد) به مدت ۳۵ روز به زیر سیل رفت و اگر چنانچه محبت‌ها و کمک‌های اعضای شورا و شهردار تهران نبود به یقین مشکلات عدیده و بیشتری روی دوش مردم سیل زده باقی می‌ماند.

وی افزود: مدیریت شهری تهران با اکیپ و تجهیزات کامل به کمک مردم سیل زده شتافتند و شبانه روز زحمت کشیدند و حتی در برخی مواقع ساعت تا ۱۱ و ۱۲ نیمه شب در تلاش بودند تا مشکلات مردم رفع شود، از زحمات تمامی شما عزیزان تشکر می‌کنم.

آخوند عبدالحی میرزا علی گفت: اگر بخواهیم درباره سیلاب صحبت کنیم باید ساعت‌ها وقت اختصاص دهیم، ولی حقیقتا حقیر به عنوان یک شهروند اق قلا از زحمات و محبت‌ها و مصوبات شما بی نهایت تشکر می‌کنم.

وی در پایان سخنان خود خطاب به محسن هاشمی رئیس شورا افزود: آقای هاشمی شما جهت همدردی با مردم شریف استان‌های خوزستان و لرستان به این استان‌ها تشریف بردید، بر ما نیز منت بگذارید و به آق قلا نیز بیایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت