سردرگمی در فعالیت‌های قرآنی مازندران‌/ موضوع ادغام اتحادیه مشخص شود


سردرگمی در فعالیت‌های قرآنی مازندران‌/ موضوع ادغام اتحادیه مشخص شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار کرد: اکنون بلاتکلیفی در فعالیت‌های قرآنی حاکم شده و لازم است موضوع ادغام اتحادیه مشخص و فعالیت‌های قرآنی از حالت ابهام و سردرگمی نجات پیدا کند.

سردرگمی در فعالیت‌های قرآنی مازندران‌/ موضوع ادغام اتحادیه مشخص شودمحمد فوقی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: ما از فرهنگ قرآنی فاصله گرفتیم و ریشه همه ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از قرآن و کاهش فعالیت‌های قرآنی و عدم آموزش سبک زندگی اسلامی است.
وی افزود: در دهه اول اردیبهشت نشست شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و در این نشست مقرر شد آموزش و پرورش به آموزش مهارت‌های عمومی قرآن بپردازد و مسئولیت کمیسیون آموزش عمومی قرآن را برعهده گیرد.
فوقی تصریح کرد: در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی مصوب شد دانشگاه مازندران با مسئولیت کمیسیون پژوهشی و آموزش عالی، برنامه غدیرشناسی را اجرا کند و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد با مسئولیت در کمسیون تبلیغی و ترویجی قرآن کریم به آموزش سبک زندگی اسلامی و افزایش مهارت زندگی بپردازد.
وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد امور مربوط به فعالیت‌های قرآنی شورای توسعه از طریق شورای فرهنگ عمومی پیگیری و هرگاه نیاز به حضور دستگاه یا مسئولانی در حوزه قرآنی باشد در جلسات شورای فرهنگ عمومی دعوت شوند.
مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: برنامه‌های کمیسیون تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان پس از طرح و تصویب در شورای عمومی استان اجرایی می‌شود.
وی افزود: 49 درصد بودجه‌ای شورای توسعه قرآن کشور در استان، مربوط به آموزش و پرورش، 39 درصد سهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و 12 درصد سهم دانشگاه مازندران است.
فوقی اظهار کرد: اکنون بلاتکلیفی در فعالیت‌های قرآنی حاکم شده و لازم است موضوع ادغام اتحادیه مشخص شود و فعالیت‌های قرآنی از حالت ابهام و سردرگمی خارج شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط