افسری: رنجبری در گل گهر می‌ماند


افسری: رنجبری در گل گهر می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: رنجبری برای فصل بعد در گل گهر سیرجان خواهد ماند، زیرا او برای ماندن در این تیم با مسئولان باشگاه به توافق رسیده بود.

افسری: رنجبری در گل گهر می‌ماندحیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مصاحبه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خبر پیوستن پیمان رنجبری آقای گل لیگ دسته اول به تیم استقلال صحت ندارد و این بازیکن طبق قولی که به مسئولان باشگاه گل گهر داده است برای فصل بعد در این تیم خواهد ماند.

او همچنین در ادامه گفت: پیمان رنجبری از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد و بازیکنی آزاد محسوب می‌شود، اما با توجه به این که او یک بازیکن با اخلاق محسوب می‌شود بعید می‌دانم زیر قولش بزند و از تیم گل گهر جدا شود.

پیمان رنجبری با ۱۶ گل زده در فصل اخیر لیگ دسته اول به صورت مشترک با شهریار مقانلو به عنوان آقای گل این مسابقات دست یافت. ضمن اینکه این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت و گاز گچساران، گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران را هم در کارنامه خود دارد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر در ادامه در خصوص شروع تمرینات این تیم و لیست ورودی و خروجی گل گهر نیز گفت: در حال حاضر وینگو بگوویچ سرمربی تیم در تعطیلات به سر می‌برد و تا آخر هفته به ایران باز می‌گردد و ما منتظر او هستیم تا لیست بازیکنان و برنامه خودش را تحویل باشگاه دهد. او همچنین در خصوص صعود تیم دوم شهر سیرجان، آرمان گهر نیز گفت با صعود این تیم به لیگ دسته اول مشکلی در خصوص تامین ورزشگاه و کمبود امکانات وجود ندارد، زیرا ۴ ورزشگاه خوب در شهر سیرجان وجود دارد و این تیم به احتمال زیاد در فصل آینده مسابقاتش را در ورزشگاه تختی سیرجان انجام دهد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر