ناراحتی ترامپ از اظهارات نماینده مسلمان کنگره در مورد هولوکاست و فلسطین


ناراحتی ترامپ از اظهارات نماینده مسلمان کنگره در مورد هولوکاست و فلسطین

شفقنا- سران دمکرات‌ در آمریکا از اظهارات یک نماینده مسلمان کنگره این کشور درمورد فلسطین و هولوکاست حمایت کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، رشیده طالب نماینده فلسطینی‌الاصل کنگره آمریکا در مصاحبه با یاهو از قربانی شدن فلسطینی‌ها در قضیه هولوکاست انتقاد کرد و آن را دامی برای نابودی شرافت مردم فلسطین خواند. این اظهارات بلافاصله […]

ناراحتی ترامپ از اظهارات نماینده مسلمان کنگره در مورد هولوکاست و فلسطین

شفقنا- سران دمکرات‌ در آمریکا از اظهارات یک نماینده مسلمان کنگره این کشور درمورد فلسطین و هولوکاست حمایت کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، رشیده طالب نماینده فلسطینی‌الاصل کنگره آمریکا در مصاحبه با یاهو از قربانی شدن فلسطینی‌ها در قضیه هولوکاست انتقاد کرد و آن را دامی برای نابودی شرافت مردم فلسطین خواند. این اظهارات بلافاصله با حملات و اتهام‌زنی ترامپ و دیگر سران جمهوریخواه همراه شد.

طالب در این مصاحبه، ضمن تراژدی خواندن کشتار یهودیان به دست نازی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم گفت: چرا باید مردم فلسطین تاوان کشتار یهودیان را بدهند؟ بسیاری از مردم فلسطین جان، هستی، ملیت، هویت و شرافت خود را در طی ۷۰ سال گذشته نابود شده می‌بینند، تنها برای اینکه یهودیان جایی برای زندگی پیدا کنند؟ همه این اتفاقات برای مردم فلسطین رخ داد که جایی امن برای یهودیان درست شود.

ترامپ اظهارات نماینده مسلمان کنگره را وحشتناک توصیف کرده بود و او را به متنفر بودن از اسراییل و یهودیان متهم کرده بود. نانسی پلوسی رهبر دمکرات‌ها و دیگر سران این حزب در توییتر حمایت خود را از رشیده طالب اعلام کردند تا جلوی ترامپ ایستاده باشند.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...