اعزام تبلیغی جهادی کارشناسان مهدوی به مناطق سیل زده در ماه رمضان


اعزام تبلیغی جهادی کارشناسان مهدوی به مناطق سیل زده در ماه رمضان

20 نفر از کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در قالب گروه های جهادی تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق سیل زده اعزام شده و ضمن برپایی منابر اقدامات عمرانی را نیز انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در ایام ماه مبارک رمضان در قالب اعزام های تبلیغی جهادی به مناطق سیل زده می روند.

بنابر این گزارش، 20 نفر از کارشناسان این مرکز اعم از فارغ التحصیلان و نیز افراد مشغول به تحصیل در بازه های زمانی یک دهه یا یک نیمه از ماه مبارک رمضان به منظور کمک های یدی و نیز اجرای برنامه های تبلیغی مهدوی به مناطق سیل زده البته عمدتا در استان خوزستان اعزام می شوند.

البته پیش از این نیز کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت به منطق سیل زده اعزام شده و با اجرای منابر و برنامه های مهدوی در کنار فعالیت های جهادی کوشیدند با تکیه بر آموزه امیدبخش و انگیزه آفرین مهدویت، به سیل زدگان تسلا داده و روح امید را در آنها احیاء کنند.

حضور 50 کارشناس این مرکز در مسجد مقدس جمکران به مناسبت ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت و نیز 70 اعزام تبلیغی با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سطح کشور نیز انجام شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش