تشریح برنامه‌ های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان


تشریح برنامه‌ های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان

مبشری اجرای طرح مفتاح الجنه، فرزندان محسنین، حامی یابی ایتام، جمع‌ آوری نذورات و صدقات مردمی و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را از برنامه‌ های ماه مبارک رمضان امسال این نهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری امروز (۲۱ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و انجام دیگر کارهای خیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطعام و افطاری نیازمندان با مشارکت مردم، خیرین و مسئولان به‌ صورت غذای گرم، جیره خشک و سبدهای غذایی یکی از برنامه‌ های کمیته امداد در ماه رمضان است.

وی به آمادگی کمیته امداد برای دعوت از مسئولان برای شرکت در طرح «مفتاح الجنه» اشاره و اضافه کرد: طرح «مفتاح الجنه» یکی از مهم‌ ترین برنامه‌ های کمیته امداد در این ماه است که در این طرح خیرین و مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌ های نیازمند مددجو از نزدیک بازدید و با کمک‌ های خود، مشکلات آن‌ها را برطرف می‌ کنند.

مبشری حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را یکی دیگر از برنامه‌ های اساسی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌ های قدر دانست و گفت: در این خصوص کسانی که تمایل داشته باشند سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده بگیرند، شناسنامه‌ ها در اختیار آن‌ها قرار می‌ گیرد و آن‌ها می‌ توانند ماهیانه کمک‌ های خود را پرداخت کنند.

این مسئول حمایتی به جمع‌ آوری نذورات و صدقات مردمی به‌ عنوان یکی دیگر از برنامه‌ های ماه رمضان امسال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان داشت: این نهاد برای جمع‌آوری صدقات و نذورات مردم خیر و نیکوکار استان در قالب سبد غذایی و یا غذای گرم برای رساندن به نیازمندان آمادگی دارد.

وی کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه استان و جمع‌ آوری فطریه و کفارات در پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌ های این نهاد اعلام کرد.

مبشری در پایان ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد برای یاری نیازمندان، ابراز داشت: نیکوکاران برای کمک‌رسانی می‌توانند به 17 اداره این نهاد و همچنین 12 مرکز نیکوکاری در استان مراجعه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد سامانه #074*8877* و مراجعه به سرفصل «من می‌خواهم کمک کنم» در سایت امداد به آدرس emdad.ir را از دیگر راه های کمک‌رسانی به نیازمندان اعلام کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک