از نقاله‌خوانی تا رونمایی از کتاب حجت‌الاسلام قرائتی در بخش عترت


از نقاله‌خوانی تا رونمایی از کتاب حجت‌الاسلام قرائتی در بخش عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حجت‌الاسلام صادقی معاون کمیته عترت در مورد غرفه های مختلف این بخش از نمایشگاه بیست و هفتم قرآن کریم اظهار کرد: در این بخش غرفه هایی همچون بنیاد بین المللی خمس و غرفه آستان قدس رضوی است که این غرفه شامل انتشارات زائر، بنیاد پژوهش های آستان قدس، مهد الرضا می شود و طرح های مختلفی برای نمایشگاه قرآن در نظر گرفته است.

از نقاله‌خوانی تا رونمایی از کتاب حجت‌الاسلام قرائتی در بخش عترت

به گزارش ایکنا؛ وی افزود: آستان قدس رضوی طرح های مختلفی از جمله تلاوت قرآن به صورت سنتی، پرده خوانی و نقاله خوانی با موضوع امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) برای این ایام پیش بینی کرده است.

صادقی به معرفی سایر غرفه های بخش عترت پرداخت و گفت: غرفه مباهله از سوی موسسه غدیر است که در این غرفه وبلاگ های طراحی شده و آثار هنری در این رابطه به بازدیدکنندگان معرفی شده است.

معاون کمیته عترت با اشاره به حضور غرفه صحیفه سجادیه و نهج البلاغه گفت: غرفه نهج البلاغه عهده دار فعالیت های آموزشی است و بنا دارد نهضت نهج البلاغه خوانی را ترویج کند.

وی همچنین اظهار کرد: بنیاد فرهنگی اربعین، مهدویت، مجمع منتظران منجی و آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مدافعان حرم و برگزیدگان عترت از دیگر غرفه های بخش عترت نمایشگاه بیست و هفتم است.

صادقی در مورد فعالیت های بخش عترت گفت: در ایام برپایی نمایشگاه قرآن علاوه بر برگزاری برنامه های تلاوت قرآن و ختم قرآن، کارشناسانی برای پاسخ به شبهات در زمینه عترت و مهدویت حضور خواهند داشت.

وی رونمایی از کتاب در حوزه قرآن و عترت را از دیگر برنامه های بخش عترت عنوان کرد و افزود: در شب های آتی قرار است کتابی از حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در مورد گام دوم انقلاب اسلامی از نگاه قرآن رونمایی شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان