هواشناسی استان تهران، به تجهیزات بروز مجهز شود


هواشناسی استان تهران، به تجهیزات بروز مجهز شود

استاندار تهران: هواشناسی این استان با حمایت استانداری به تجهیزات بروز با قابلیت ارائه پیش‌بینی با ضریب خطای 0.2 درصد، مجهز شود

هواشناسی استان تهران، به تجهیزات بروز مجهز شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان هواشناسی کشور؛​ امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل هواشناسی استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، سحر تاجبخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی و ... برگزار شد.

در این مراسم از زحمات یحیی زارع مدیرکل پیشین هواشناسی استان تهران قدردانی و مجتبی جلالی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران معرفی شد.

استاندار تهران ضمن تشکر از سازمان هواشناسی به جهت ارائه پیش بینی‌هایی با ضریب خطای خیلی پایین، گفت: در نتیجه این کار، اطمینان و اعتمادی برای کل کشور فراهم شد تا با داده‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی هماهنگ شوند.

محسنی بندپی افزود: در پی اعلام آماده باش استانداری در پنج فروردین ۹۸ با همکاری هواشناسی استان و ابتکار عمل این اداره کل در خصوص ارائه پیش‌بینی برای قسمت‌های مختلف شهر تهران، شرایطی فراهم شد تا اقدامات و تدابیر مناسبی اتخاذ کنیم.

وی از خدمات هواشناسی استان تهران به ویژه حضور فعال و کارشناسی این اداره کل در بازه زمانی پنج تا ۲۰ فروردین امسال تشکر کرد.

تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی کشور نیز ضمن تشکر از هماهنگی‌های مستمر استانداری تهران با سازمان هواشناسی و پشتیبانی از اداره کل هواشناسی استان، خواستار تداوم همکاری استانداری‌ها با ادارات کل هواشناسی در سطح کشور شد.

در این مراسم معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان هواشناسی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران، عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر