7000 بازدید ناظران و بازرسان از بازار خرم‌آباد/ تاکید بر بهبود وضعیت میدان میوه و تره‌بار


7000 بازدید ناظران و بازرسان از بازار خرم‌آباد/ تاکید بر بهبود وضعیت میدان میوه و تره‌بار

فرماندار خرم آباد در جلسه ی ستاد تنظیم بازار این شهرستان،با اشاره به 7000 مورد بازدید ناظران و بازرسان از سطح بازار،گفت: با فروشندگانی که قیمت های مصوب را رعایت نکنند برخورد می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسد عبداللهی در جلسه ی ستاد تنظیم بازار شهرستان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: دشمنان نظام برای ضربه زدن به کشور،از اهرم فشارها و تحریم های اقتصادی بهره می گیرند و ما برای مقابله با نقشه های آنان باید در قالب یک برنامه ریزی دقیق و مدون، تامین کالاها و مایحتاج اساسی مردم را تضمین و مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که سهم شهرستان خرم آباد از کالاهای اساسی وارد شده به استان باید مشخص باشد، افزود: خوشبختانه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان ، به اندازه ی کافی تامین و ذخیره سازی شده است و باید تلاش شود ضمن بازنگری در شیوه های توزیع کالا، این اقلام به خوبی و در زمان مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان خرم آباد تصریح کرد: چه در ماه مبارک رمضان و چه در طول سال در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان با مشکل خاصی مواجه نخواهیم شد.

نظارت ها و بازرسی های متعدد و مستمر بسیار لازم و ضروری است

عبداللهی ادامه داد: در شرایط فعلی، وجود نظارت ها و بازرسی های متعدد و مستمر بسیار لازم و ضروری است که در این خصوص از ابتدای سال تا کنون ۷۰۰۰ مورد بازدید از سطح بازار صورت پذیرفته و قطعا در تمام ایام سال با فروشندگانی که قانون را رعایت نکنند برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

وی اذعان داشت: برای تقویت نظارت ها و بازرسی ها یک تیم کارشناسی متشکل از اداره کل صمت،فرمانداری و تعزیرات حکومتی تشکیل خواهد شد تا با دقت نظر بیشتری بر توزیع کالاها در سطح شهرستان نظارت داشته باشد.

فرماندار شهرستان خرم آباد در پایان خاطر نشان ساخت: با تاکیدات صورت گرفته،وضعیت میدان میوه و تره بار خرم آباد نسبت به گذشته بهبود یافته اما همچنان نیازمند کار بیشتری است که شهرداری خرم آباد و سازمان های مرتبط با این موضوع باید در این خصوص اقدامات جدی را بعمل آورند.

۴۶

کد خبر 1259620

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور