تفاوت قیمت کالا در مغازه های مختلف قابل قبول نیست


تفاوت قیمت کالا در مغازه های مختلف قابل قبول نیست

تهران- ایرنا- معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از تفاوت قیمتی یک کالا در مغازه های مختلف، آن را ناشی از کاهش کنترل ها عنوان کرد و گفت: اگر یک نفر از ما عملکرد بدی داشته باشد، همه زیر سوال می‌روند.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، «عباس قبادی» روز دوشنبه در نشست هم اندیشی روسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها و مدیران بازرسی با تاکید بر اینکه باید حضور در جلسات تنظیم بازار قوی تر باشد، افزود: برچسب قیمت کالاها باید جدی گرفته شود.
وی گفت: اگر مسئولان تنظیم بازار به این موضوع ورود نکنند، بی تردید تعزیرات وارد می شود و این برای اعتبار ستاد خوب نیست.
قبادی ادامه داد: تخلف یک صنف در یک شهرستان‌ می تواند اعتبار همه اصناف استان را زیر سوال ببرد، اگر اصناف خودشان به موقع به موضوع تخلفات ورود کنند، نیازی به دخالت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیست.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت اظهار داشت: اگر برخی هم تخلفی داشته باشند، باید جدی برخورد شود. اصناف باید پناهگاه مردم باشند.
قبادی خاطرنشان کرد: در کشور به اندازه کافی توان تولید مرغ و تا 90 درصد توان تولید گوشت قرمز وجود دارد و در صورتی که کنترل ها به موقع و درست انجام شود، نباید مشکلی داشته باشیم.
وی بیان داشت: کشور در شرایط عادی قرار ندارد و روزانه شبکه های رادیویی و تلویزیونی زیادی در شیپور جنگ‌ می دمند و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شایعه پراکنی می کنند.
قبادی با بیان اینکه کشور نیازمند اقدامات بسیجی وار است، افزود: در این شرایط ما باید به تکلیف خودمان عمل کنیم، در غیر این صورت شرایط از بیرون به ما تحمیل می شود، در بخش اصناف هم قبل از ورود دیگران خودمان باید نظارت داشته باشیم.
اقتصام *3065* 3063

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر