خدمات‌رسانی به 50 هزار سیل‌زده لرستانی


خدمات‌رسانی به 50 هزار سیل‌زده لرستانی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان اعزام 150 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق سیل‌زده و خدمات‌رسانی به 50 هزار نفر را از اقدامات انجام شده در قالب طرح «شهید رهنمون» اعلام کرد.


به گزارش ایسنا ، عبدالوحید ملک‌آرا در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز شورای عالی بسیج جامعه پزشکی با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های انجام شده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سال ۹۷ و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق سیل‌زده، گفت: اعزام ۱۵۰ تیم بهداشتی و درمانی به مناطق سیل‌زده استان و خدمت‌رسانی به بیش‌از ۵۰ هزار نفر همراه با توزیع دارو، شیر خشک، اقلام بهداشتی، واکسن و سم‌پاشی توسط تیم‌های عملیاتی بسیج جامعه پزشکی لرستان و دیگر استان‌ها به مردم این مناطق به‌صورت رایگان ارائه شده است.

وی با اشاره به اهداف این نشست، عنوان کرد: یکی‌ از موضوعات مهم که باید به آن توجه کرده و پیرامون آن تحقیق شود خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و محروم شهری و روستایی در قالب طرح شهید رهنمون در سراسر استان است.

ملک‌آرا همچنین محوریت برگزاری این نشست را برنامه‌های ماه مبارک رمضان، انتخابات نظام پرستاری و مناطق سیل‌زده استان بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق سیل‌زده، محروم و هدف استان، برپایی ایستگاه سلامت در مصلاها و مساجد در شب‌های قدر در سراسر استان، دیدار با خانوادهای شهیدان مدافع حرم، برپایی بیمارستان ثابت و صحرایی در طول سال، برگزاری محفل انس با قرآن و آموزش‌های قرانی در شبکه‌ها و بیمارستان‌ها و توزیع سبد غذایی به مناطق سیل‌زده و خانواده‌های ایتام و بی‌بضاعت در ماه مبارک رمضان توسط کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی استان در ماه مبارک رمضان را مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو قلمداد کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد