هنرمندان باید در مسیر هدایت مردم به کار و تلاش حرکت کنند


هنرمندان باید در مسیر هدایت مردم به کار و تلاش حرکت کنند

تربت حیدریه- ایرنا- رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه گفت: در شرایط کنونی کشور، هنرمندان باید با ابتکار عمل خود، مردم را به سوی کار و تلاش و رونق تولید هدایت نموده و در مسیری که نظام به آنها نیاز دارد، سوق دهند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تربت حیدریه افزود: در صورت تحقق این مهم علاوه بر رفع مشکلات، شاهد بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.
وی اظهار داشت: در زمینه اجرای موسیقی در شهرستان نیز، نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطرب نبودن اجراها و همچنین رعایت قوانین ملاک و مد نظر است و نظر افراد نباید ملاک و معیار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مشکل اساسی برگزاری این مراسم در نحوه اجرای آنهاست گفت: ممکن است افراد قبل از برگزاری مراسم تعهد کتبی و شفاهی نیز بدهند اما این تعهد در عمل اجرایی نمی شود و تبعات ناخوشایند ایجاد می کند.
امام جمعه تربت حیدریه افزود: باید بررسی شود که با توجه به مشکلات معیشتی و نرخ 130 هزار تومانی بلیت برای این اجراها، چند درصد مردم این منطقه علاقه مند به حضور در کنسرت هستند، ضمن آنکه باید فرهنگ عمومی شهرستان نیز مد نظر قرار گیرد.
برگزاری آیین نکوداشت خطیب توانا و اندیشمند جهان اسلام مرحوم 'حسینعلی راشد تربتی' در نیمه نخست آبان ماه امسال در این شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.
فراخوان مقالات، ساخت مستند زندگی این عالم اندیشمند از زوایای مختلف و همچنین استفاده از سخنرانان مطرح کشور به عنوان بخشی از برنامه های این بزرگداشت عنوان شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403