دانلود PicsArt Photo Studio بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید


دانلود PicsArt Photo Studio بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

مجله آنلاین موبنا –  این برنامه ی فوق العاده PicsArt Photo Studio نام دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود در تصاویر خود تغییرات زیاد و فوق العاده ای ایجاد کنید و به صورت آنلاین به گروه زیادی از افراد خلاق در سراسر دنیا بپیوندید. نرم افزار PicsArt Photo Studio برای ویرایش عکس ها در لحظه در این برنامه  می توانید با گرفتن یک عکس به صورت آنی و...

مجله آنلاین موبنا – این برنامه ی فوق العاده PicsArt Photo Studio نام دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود در تصاویر خود تغییرات زیاد و فوق العاده ای ایجاد کنید و به صورت آنلاین به گروه زیادی از افراد خلاق در سراسر دنیا بپیوندید.

دانلود PicsArt Photo Studio بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

نرم افزار PicsArt Photo Studio برای ویرایش عکس ها در لحظه

در این برنامه می توانید با گرفتن یک عکس به صورت آنی و درون برنامه ی به ویرایش آن بپردازید ، با استفاده از این قابلیت فوق العاده قادر خواهید بود در بازدید از مکان ها و مناظر فوق العاده به صورت آنی از آن ها عکس بگیرید و تغییرات موردنظر خود را به آن ها اعمال کنید، و می توان گفت ویرایشگر PicsArt Photo Studio بهترین برنامه برای تحقق بخشیدن به ایده های شما در هر زمان و در هر مکانی می باشد.

همه ابزارهای ادیت عکس یکجا در PicsArt Photo Studio

این برنامه با بهره گیری از ابزار قدرتمند ویرایش تصویر و مونتاژ عکس، و با استفاده از صدها ابزار، فیلتر، و افکت به شما این امکان را می دهد تا از یک عکس معمولی ، عکسی فوق العاده و حرفه ای بسازید.این برنامه دارای ابزارهای مختلفی مانند ابزار کلون، ابزار برش، ترکیب عکس ، افزودن متن همپوشانی ، پوشش تصویر، ویرایش لایه ها و صدها فیلتر و برس قابل تنظیم است.

برنامه مشابه پیکز آرت: معرفی و دانلود اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

اشتراک گذاری خروجی تصاویر راحت تر از همیشه

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود عکس هایی را که ساخته اید با سایر افرادی که از این برنامه در سراسر دنیا استفاده می کنند ، به اشتراک بگذارید و یا عکس های خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ، واتس اپ و… به اشتراک بگذارید.

ویژگی های PicsArt Photo Studio

دارای صدها ابزار برای ویرایش عکس دارای فیلترها و افکت های قابل تنظیم دارای کلاژ ساز حرفه ای گرفتن عکس به صورت آنی و ایجاد تغییرات مختلف بر روی آن دارای برس های هنری پیشرفته امکان اشتراک گذارای عکس ها با سایر افراد تصاویر رابط کاربری PicsArt Photo Studio تغییرات نسخه جدید PicsArt Photo Studio اضافه شدن براش گل و تخم مرغ طلایی به مناسبت عید پاک و بهار حذف اجزای اضافی تصاویر با استفاده از ابزار جدید Ramove Tool

دانلود PicsArt Photo Studio (بروز رسانی 23 اردیبهشت 98 ) :

دانلود PicsArt Photo Studio نسخه آنلاک v12.0.3

دانلود PicsArt Photo Studio بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن