آمادگی کامل برای دفاع از مرزها و منافع کشور وجود دارد


آمادگی کامل برای دفاع از مرزها و منافع کشور وجود دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی کامل برای دفاع از مرزها و منافع کشور در برابر هر تهدیدی وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه محفل انس با قرآن در منطقه یکم این نیرو در بندرعباس گفت: اعزام ناوگروه هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس موضوع تازه ای نیست و مستکبران بسیار مذبوحانه تلاش می‌کنند سایه و شبهه جنگ را ایجاد و بزرگ نشان دهند.

وی یادآور شد: دلیلی برای اهمیت دادن به این ناوگروه وجود ندارد، حضور آمریکایی‌ها در منطقه نمایشی، بی‌فایده و فریب کارانه است.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه شاهد حضور این شیاطین در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی در اطراف مرزهای کشور بوده ایم، خاطرنشان کرد: 29 فروردین 67 را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم، ناوشکن سهند، سبلان و ناو موشک انداز جوشن مورد اصابت و حمله ددمنشانه آمریکایی ها قرار گرفت که منتظریم بدهی‌شان را به ما بپردازند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: حضور آمریکایی ها در این منطقه به پایان خود رسیده و باید منطقه را ترک کنند و اکنون کسانی که دل به مکمل های قدرتی مانند این ها داده اند باید به دنبال مکمل هایی برای پر کردن این خلاء باشند.

امیر دریادار خانزادی افزود: تنها راه برای آنان دست مودت دادن به کشورهای منطقه و شکل‌گیری همکاری منطقه ای است که این همکاری ها و ظرفیت های بزرگ موجود، به عزت، قدرت و امنیت جمعی کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه بازی جنگ یکی از تکالیف نیروهای مسلح است تا خود را برای وضعیت های مختلف آماده نگهدارند، گفت: این به آمادگی نیروی انسانی، سلاح و تجهیزات و طرح‌ها برای رزم واقعی کمک می‌کند.

امیر دریادار خانزادی به اشاره به فرمایشات فرمانده مظعم کل قوا مبنی بر اینکه جنگ نمی‌شود و مذاکره نخواهیم کرد، افزود: فرمانده معظم کل قوا حرف اصلی را زدند که گفتند جنگ نمی شود و اگر بشود برای آن آماده ایم و هیچ مذاکره ای هم با هیچ کس نمی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهمیت معنویت برای نیروهای مسلح هم ابراز داشت: مقام معظم رهبری اشاره و تاکید دارند که سه مشخصه و ویژگی شامل ایمان، شجاعت و دانش باید در نیروهای مسلح برجسته باشد.

امیر دریادار خانزادی یاد آور شد: اگر ایمان در نیروهای مسلح نباشد در برابر ابزارهای پر زرق و برق دشمنان دچار وحشت می شوند، به همین خاطر بر برپایی محافل اُنس با قرآن بسیار تاکید داریم.

وی خاطرنشان کرد: معنویت یکی از موضوع های بسیار مهم در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمدن سازی برپایه آموزه های دینی بوده و پایه و اساس حرکت های نیروهای مسلح است.

امیر دریادار خانزادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای تقویت معنویت در مجموعه نیروهای مسلح چند اقدام بسیار مهم صورت گرفته که بخشی از آن توجه به مراکز آموزش پایه است و گام آغازین آن از مراکز آموزشی شروع می شود که امروز نمایش جدی از معنویت را در این مراکز می توان مشاهده کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: برای سایر نیروهای انسانی طرح مصباح توسط عقیدتی سیاسی طراحی و ابلاغ شده که بخشی قابل توجه ای از آن به معنویت اختصاص دارد و همه ابعاد را در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح خانواده ها، کارکنان پایور و وظیفه را شامل می شود و به مانند الگویی است که باید نیروی انسانی را در چارچوب آن قرار داده و حرکت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی