آمادگی خادمیاران رضوی کرمانشاه در همکاری با بهزیستی


آمادگی خادمیاران رضوی کرمانشاه در همکاری با بهزیستی

گروه اجتماعی ــ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس استان کرمانشاه گفت: در راستای هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در خدمت‌رسانی و همکاری با بهزیستی آمادگی دارند.

آمادگی خادمیاران رضوی کرمانشاه در همکاری با بهزیستی

سیدمحمد جعفر امامیان، مدیر دفتر آستان قدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از آمادگی خادمیاران رضوی استان در خدمت‌رسانی و همکاری با بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: در راستای هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه جلسه‌ای روز گذشته برگزار و در این نشست برنامه‌های دفتر آستان قدس تشریح شد.
وی خدمت در بهزیستی را فرصتی برای خدمت به محرومان دانست و افزود: کمک به مردم محروم و مددجویان کمک و همکاری تمام نهادها را می‌طلبد.
امامیان تصریح کرد: در جلسه برگزار شده گزارشی از تمام فعالیت‌های انجام شده در زمینه محرومیت‌زدایی از سوی آستان قدس استان ارائه شد.
مدیر دفتر آستان قدس کرمانشاه اظهار کرد: محرومیت‌زدایی یک راهبرد کلان برای دفتر نمایندگی آستان قدس استان کرمانشاه است.
وی گفت: سیاست راهبردی این مرکز در محرومیت‌زادیی دهستان‌های هدف و کاهش مهاجرت روستائیان مؤثر بوده است.
امامیان افزود: خدمت خادمانه به محرومان و حضور عاشقانه و با تمامی وجود خادمیاران ظرفیت بزرگ دفتر نمایندگی آستان قدس استان کرمانشاه است.
مدیر دفتر آستان قدس کرمانشاه در پایان اظهار کرد: ظرفیت عظیم دفاتر آستان قدس آماده همکاری و خدمت‌رسانی جهت رفع محرومیت از استان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی