بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر


بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

بیوگرافی هلیا امامی : هلیا امامی بازیگر و مدل جوان و بسیار خوش چهره ایرانی است. که همیشه در فیلم ها و سریال ها و حتی در صنعت مدلینگ خوش درخشیده و نامی خوش آوازه دارد. در ادامه مقاله بیشتر با زندگینامه وی آشنا میشویم. با ما همراه باشید.   هلیا امامی و شوهرش ، … نوشته بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر اولین بار در پورتال جامع ایران...

بیوگرافی هلیا امامی : هلیا امامی بازیگر و مدل جوان و بسیار خوش چهره ایرانی است. که همیشه در فیلم ها و سریال ها و حتی در صنعت مدلینگ خوش درخشیده و نامی خوش آوازه دارد. در ادامه مقاله بیشتر با زندگینامه وی آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی و شوهرش ، بیوگرافی هلیا امامی

بیوگرافی هلیا امامی

نام : هلیا
نام خانوادگی : امامی
تاریخ تولد : ۱۳۶۶
وضعیت تاهل : مجرد
شغل : بازیگر

زندگینامه هلیا امامی

امروز با زندگینامه و بیوگرافی هلیا امامی که با حضور در سریال از یادها رفته در کنار حسین یاری بسیار درخشید و سبک کاری خود را به نمایش گذاشته است ، در خدمت شما هستیم. در ادامه بیشتر به جزییات زندگی وی میپردازیم.

هلیا امامی بازیگر معروف ایرانی است که در زمینه مدلینگ هم فعالیت های زیادی انجام داده است. او متولد سال ۶۶ در تهران می باشد او دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان و توسط او به چیستا یثربی معرفی شد و آن گونه بود که پا قدم به عرصه هنر گذاشت.
هلیا امامی در مرداد ۱۳۶۸ در شهر تهران بدنیا آمده است

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی و حسین یاری

خانواده هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته:
برادر که داری غصه بی معنی‌ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه‌ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

شروع فعالیت هنری هلیا امامی

این بازیگر توانمند دوره بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان گذراند و این گونه پا به عرصه بازیگری گذاشت.
او با شرکت در کلاس های استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و بعد از مدت ها ایفای نقش کرد.
نخستین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی درسال ۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بودو دراین فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.هلیا امامی سال‌ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد ودر نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

آثار هلیا امامی

نقش هلیا امامی در سریال از یاد‌ها رفته

هلیا امامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان در سریال از یاد‌ها رفته نقشی متفاوت و پر فراز و نشیب را ایفا میکند. این بازیگر جوان در سریال از یاد‌ها رفته در نقش دختری به نام مهربانو ظاهر شد. دختری که در دهه ۲۰ در یک خانوداه متوسط با پدر، نامادری و برادر نامادریش زندگی می‌کند و تحت حمایت یک خانواده، او را به خارج می‌فرستند تا در آنجا به تحصیل بپردازد. مهربانو در آنجا خبرنگاری می‌خواند و البته بعد از برگشت به ایران دچار مشکلاتی می‌شود، اما در کل دختر با جسارت و توانمند است. از یاد‌ها رفته سریالی به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان برای شبکه پنج سیما ساخته میشود.

حادثه برای هلیا امامی سر صحنه از یاد‌ها رفته

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یاد‌ها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش می‌پردازند، سرصحنه تصویربرداری دچار حادثه شد. سیما تیرانداز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر این حادثه برای هلیاامامی را منتشر کرد و برای این بانوی جوان بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی و همسرش

نقش اول در مجموعه لژیونر

هلیا امامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. اودر مجموعه لژیونر سال ۹۶ یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و همچنین در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

ازدواج و همسرش

هلیا امامی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. عکس هایی از او و یک مرد در فضای مجازی پخش شده است که شایعه شده او همسرش است ولی این عکس ها متعلق به برادرش است.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

همسر هلیا امامی

گفت وگو با هلیا امامی

این اولین بار است که بازی در یک نقش تاریخی را تجربه می کنید یا پیشتر هم این تجربه را داشته اید؟

نه، قبل از بازی در این مجموعه در فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب بازی کرده ام که در آن اثر هم نقش اصلی را به عهده داشتم و با حسین یاری همبازی بودم. این فیلم بر اساس طرحی از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت است و من نقش مرجان را در آن مقطع تاریخی بازی می کنم.

اصلا چطور شد آقای بهرامیان شما را برای بازی در این نقش انتخاب کرد؟

من چند سال پیش برای انجام یک تست بازیگری به دفتر آقای بهرامیان رفته بودم. البته متاسفانه در آن مقطع قسمت نشد با ایشان همکاری داشته باشم، اما وقتی نوبت به ساخت از یادها رفته رسید، دستیارشان با من تماس گرفتند و شنیدن اسم آقای بهرامیان و نیز آقای تحویلیان تهیه کننده مجموعه، مرا برای بازی در کار ترغیب کرد.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی در از یادها رفته

تجربه کار کردن در تلویزیون را چطور می بینید؟ به ویژه این که این روزها در این رسانه فعال تر از قبل هم شده اید

. بله جالب اینجاست که من در مجموعه لژیونر هم یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده دارم لژیونر به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید می شود و در آن با محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، ساغر عزیزی و دیگران همبازی هستم.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی در لژینور

البته این دو کار تلویزیونی گرچه به طور همزمان تهیه می شوند، اما فضایی کاملا متفاوت با هم دارند.

درست است. کار کردن در لژیونر راحت تر است، در صورتی که تمام بار اصلی قصه در از یادها رفته را من به دوش می کشم و این کار را برایم سخت تر می کند. با این حال امیدوارم مردم مرا در این مجموعه بپذیرند و تماشای این اثر را دوست داشته باشند.

واقعا از این انتخابم خوشحالم

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

اینستاگرام هلیا امامی

پس از همین حالا نگران دیده شدن کار هستید؟

بله، از همان زمانی که می خواستم قرارداد بازی در این مجموعه را امضا کنم، این نگرانی را داشتم. بویژه این که همان موقع به من گفتند سریال قرار است ۵۰قسمتی باشد و می دانستم حجم زیادی دارد. بعد با خواندن متن فیلمنامه متوجه شدم هیچ قسمتی از کار آسان نیست و برای تک تک صحنه ها باید انرژی بگذارم وگرنه مخاطبانم را از دست می دهم.گفت وگو با هلیا امامی البته حالا که ضبط کار شروع شده واقعا از این انتخابم خوشحالم و سپاسگزار آقایان بهرامیان و تحویلیان هستم که به من اعتماد کردند و این نقش را به من دادند.

اینستاگرام

هلیا امامی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی در کنار ساحل

فیلم شناسی

سریال از یاد‌ها رفته (۱۳۹۶)
سریال لژیونر (۱۳۹۶)
سینمایی آتش و قداره (۱۳۹۶)
فیلم سینمایی دوربین

فیلم سینمایی سکه
فیلم قرار بعدی همانجا

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی قبل از عمل

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

هلیا امامی بدون آرایش

بیوگرافی هلیا امامی و همسرش | زندگینامه + تصاویر

منبع : شما نیوز / ایران ناز / پارس ناز / نمناک / تاپ ناز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج