رودخانه بشار می تواند بهتر از زاینده رود بدرخشد


رودخانه بشار می تواند بهتر از زاینده رود بدرخشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاصله بین پل بشار تا پل مختار بهترین مکان برای احداث جاده ساحلی است و این منطقه از رودخانه بشار می تواند بهتر از زاینده رود بدرخشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علی محمد احمدی در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج افزود: اجرای زیرساخت ها و زیباسازی مبلمان شهری به صورت اصولی و هدفمند می تواند شهر یاسوج را به یکی از زیباترین شهرهای کشور تبدیل کند.

وی اظهار کرد: شورا یکی از دستاوردهای مهم و بنیادی نظام در بحث مردم سالاری نوین بوده است. امید است روزی شاهد آن باشیم که شوراها در توسعه محلی نقش و ماموریت خود را ایفا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما ملزم به جلب رضایت مردم هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، کمبود منابع و انتظارات مردم که در حال افزایش است باید تمام تلاش خود را برای استفاده مطلوب تر از این منابع برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم به کار گیریم.

احمدی با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان پیشانی اداری و سیاسی استان باید از چهره زیباتری برخوردار باشد، تصریح کرد: تقویت زیرساخت های شهری مرکز استان نیازمند همدلی و همکاری بیشتر مردم و مسئولان است و در این راستا معاونت عمرانی استانداری نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند .

وی با اشاره به رشد کمی فضای شهری یاسوج ادامه داد: این رشد در صورتی پسندیده است که همراه با آینده پژوهی و طرح های علمی باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ما باید کاستی های گذشته را جبران کنیم، عنوان کرد: اکنون ماموریت اصلی باید انجام زیرساخت ها و زیباسازی شهر زیبای یاسوج است.

احمدی بیان کرد: اگر در گذشته هر سال تنها ۲ میلیارد تومان به حریم رودخانه بشار اختصاص می دادند اکنون مبلمان زیبا و ساحل سازی چشم نوازی در حریم این رودخانه را شاهد بودیم .

وی با اشاره به اینکه حاشیه نشین ها با آسیب های اجتماعی درگیر هستند، اظهار کرد: این چهره زیبنده شهر یاسوج نیست و باید با یک عزم جهادی برای رفع این مشکلات و زیباسازی محیطی گام برداشت .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط هندسی معابر اصلی شهر ترافیک روان را نشان نمی دهد، تاکید کرد: باید با ایجاد زیرگذر، تقاطع غیرهم سطح و سایر مسائل فنی این مشکلات برطرف شود .

احمدی در زمینه مالکیت فروشگاه رفاه، گفت: این ملک متعلق به وزارت کشور بود و با تلاش های انجام شده دوباره در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت .

خسارت سیل به کارخانه های شن و ماسه حریم رودخانه بشار پرداخت نمی شود

وی در خصوص پرداخت خسارت سیل به واحدهای شن و ماسه، خاطرنشان کرد: تمامی کارخانه هایی که در حریم رودخانه احداث شده اند از دریافت این خسارت محروم می شوند و این اعتبار تنها به کسانی تعلق می گیرد که در محل های قانونی اقدام به کار و تولید کرده اند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تامین قیر از سوی دولت، عنوان کرد: این سهمیه با کمک وزیر نفت، رایزنی های مجمع نمایندگان استان و پیگیری های استانداری محقق شد و انتظار می ورد پس از شناسایی مکان های مناسب و هدفمند نسبت به قیرریزی خیابانها و معابر اقدام شود تا شاهد قیرپاشی بدون برنامه و هدرروی بیت المال نباشیم .

احمدی با تاکید بر اینکه شهر یاسوج دارای ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی است، افزود: انتظار می رود مسئولان حوزه شهری شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذار را فراهم کنند و جذب سرمایه گذار در اولویت کاری مدیریت شهری باشد .

وی اضافه کرد: فاصله بین "پل بشار تا پل مختار" بهترین مکان برای احداث جاده ساحلی است و این منطقه از رودخانه بشار می تواند بهتر از زاینده رود بدرخشد و تنها نیازمند یک مشارکت همگانی و دغدغه مندی مسئولان حوزه شهری است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید