اجرای طرح ختم دسته‌جمعی قرآن از محل نیات واقفان در خوی


اجرای طرح ختم دسته‌جمعی قرآن از محل نیات واقفان در خوی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طرح ابتکاری ختم دسته‌جمعی قرآن کریم از محل نیات موقوفات شهرستان خوی از سوی مرکز قرآنی ـ فرهنگی بقعه متبرکه شیخ نوایی‌ شهرستان خوی برگزار می‌شود.

اجرای طرح ختم دسته‌جمعی قرآن از محل نیات واقفان در خوی

جبرئیل ابراهیم‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از ابتکار این اداره در اجرای طرح ختم دسته‌جمعی قرآن کریم از محل اجرای نیات موقوفات خبر داد.
به گفته وی از آنجایی که در خوی موقوفات زیادی وجود دارند که عواید حاصل از آنها متناسب با نیت آنها هزینه می‌شود و از این بین موقوفاتی بودند که دارای نیت ختم قرآن و اطعام قاریان بوده و درآمد این موقوفات برای ختم قرآن و اطعام قاریان از یک سو و دعوت از مربیان برجسته استان از سوی دیگر هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: دعوت از مربیان دارای مدارک معتبر، به‌دلیل صحیح‌القرائه بودن آنها سبب اجرای دقیق‌تر نیت ختم قرآن شده است، با این هدف نه تنها نیات واقفان به‌طور امینانه اجرا می‌شود، بلکه مردم نیز در این ماه مبارک از فضائل قرآن کریم بهره‌مند می‌شوند.
یادآور می‌شود، این طرح طی چند نوبت در ماه رمضان جاری با مشارکت پایگاه خدیجه مکرمه و مرکز فرهنگی قرآنی بقعه متبرکه شیخ نوایی(ره) در خوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج