ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته


ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته امیر عظیمی و نازی همسرش زوج اینستاگرامی معروف در ماه رمضان 98 در برنامه هزار راه نرفته مهمان بودند و اظهاراتی را درباره تغییر و تحول در شیوه زندگی ابراز داشتند. بیوگرافی امیر عظیمی و نازی همسرش این زوج اینستاگرامی قبلا با عکس […] نوشته ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در...

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

امیر عظیمی و نازی همسرش زوج اینستاگرامی معروف در ماه رمضان ۹۸ در برنامه هزار راه نرفته مهمان بودند و اظهاراتی را درباره تغییر و تحول در شیوه زندگی ابراز داشتند.

بیوگرافی امیر عظیمی و نازی همسرش

این زوج اینستاگرامی قبلا با عکس های بی حجاب و ویدئوهای جنجالی و پوشش نامناسب در فضای مجازی فعالیت داشتند.
اما در برنامه هزار راه نرفته گفتند که تغییر کرده و شیوه زندگی قبلی را راه کرده و متحول شدند.

اما بعد از حضور در برنامه عکس ها و فیلم های آنها منتشر شد که مهمانان جنجال‌آفرین برنامه «هزار راه نرفته»ادعا می‌کند ویدیوهایشان در فضای مجازی، مربوط به قبل از ضبط برنامه است، و قصد دارند که از منتشرکنندگان فیلم‌های گذشته‌شان شکایت کند.

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته
برنامه «هزار راه نرفته» شبکه دوم سیما در ساعات شامگاهی پنجشنبه شب گذشته، میزبان زوجی بود که از آن‌ها به عنوان «اینفلوئنسر» یا تأثیرگذار یاد می‌شود، زوجی که به گفته خودشان تا آستانه جدایی پیش رفته بودند، اما با بازگشت به زندگی و توبه از گذشته بی‌قید و بند، زندگی سالم و آرامی را آغاز کرده بودند.

پخش این برنامه، موجی از اعتراض به بی‌دقتی در نحوه انتخاب و گزینش مهمانان را به دنبال داشت. چنان که اگر دست‌اندرکاران برنامه با یک جست‌وجوی ساده، وضعیت حال حاضر این زوج را بررسی می‌کردند، حتماً نسبت به دعوت از آنان محتاط‌تر بودند.

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

عکس امیر عظیمی و نازی

هرچند قرار است در برنامه امشب «هزار راه نرفته» (شنبه شب) درباره این برنامه مشکوک و عجیب توضیح داده شود، اما خبرنگار فارس تلاش کرد تا با «امیر عظیمی» که به همراه همسرش مهمان برنامه «هزار راه نرفته» شده بود، تماس بگیرد.
او در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره نحوه حضورش در برنامه هزار راه نرفته گفت: در زندگی مشترک با همسرم به دلیل مواجه شدن با اختلافاتی از سر لجبازی و فعالیت بی‌اندازه در فضای مجازی به دادگاه مراجعه کردیم که در جریان آن به جلسات مشاوره معرفی شدیم و پس از آن از این طریق به همراه ۱۰ نفر دیگر به این برنامه معرفی‌مان کردند.

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

جزئیات حضور زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

عظیمی با بیان اینکه ضبط این برنامه مربوط به ۸ ماه پیش، قبل از ماه محرم بود، ادعا کرد: در آن برنامه حرف دلمان را زدیم و هیچ کدام از آن حرف‌ها با زندگی ما در حال حاضر مغایرت ندارد.

وی با اشاره به حواشی روز‌های اخیر و انتشار ویدئو‌هایی از این زوج که حرف‌هایشان در برنامه هزار راه نرفته را نقض می‌کرد، مدعی شد: این ویدئو‌ها مربوط به یک سال پیش و گذشته ما بوده است و ادعای اینکه این تصاویر لایو و استوری‌ها مربوط به بعد از این برنامه بوده، دروغ است.

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

اینستاگرام زوج جنجالی هزار راه نرفته

اینستاگرام اینزوج دوباره برگشته و در دفاع از خود پستی را به اشتراک گذاشتند.

این زوج در آخرین پست اینستاگرامی‌شان نوشتند: «پیجو برگردوندیم … ما هیچ دروغی نگفتیم و هیچ کاره خلافی انجام ندادیم فیلم و عکسایی ک. منتشر شده واسه قبلا بوده که تو برنامه ام حتی گفتیم ک. قبلا اینستا داشتیم و این حاشیه‌ها ام بوده تو زندگیمون … حالا ام بنا به دلایل شخصی دوباره نصب کردیم و دو تایی فعالیت داریم … وقتی تو زندگی کسی نیستید و از لحظه هاش خبر ندارید قضاوت نکنید … (واقعا ما زمان ضبط برنامه اینستاگرام نداشتیم)»

ماجرای امیر عظیمی و همسرش زوج اینستاگرامی در برنامه هزار راه نرفته

مهمان برنامه هزار راه نرفته، هدف منتشرکنندگان این ویدئو‌ها را دشمنی با خودشان و صداوسیما دانست و گفت: با مراجعه به پلیس فتا از افرادی که با انتشار گذشته ما در فضای مجازی قصد بی‌آبرو کردن ما را دارند شکایت می‌کنیم و این موضوع را به همراه همسرم در صفحه مجازی خود امروز منتشر کردیم.

عظیمی در پایان گفت: فضای مجازی نامحدود چیزی جز حواشی نیست و زندگی ما و خانواده‌هایمان را به شدت دچار مشکل کرده است و توصیه می‌کنم مردم از این فضای ناامن مجازی فاصله بگیرند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر