عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری


عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

در بیوگرافی مهتاب اکبری می خوانید او در دومین روز از اردیبهشت 1369 در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، در ادامه با این بازیگر جوان و کارنامه هنری وی بیشتر آشنا می شوید. بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند مهتاب اکبری بازیگر 29 ساله ایرانی است که در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و...

در بیوگرافی مهتاب اکبری می خوانید او در دومین روز از اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، در ادامه با این بازیگر جوان و کارنامه هنری وی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند

مهتاب اکبری بازیگر ۲۹ ساله ایرانی است که در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد. وی به دلیل علاقه زیادش به بازیگری از سال ۸۹ وارد دانشگاه سوره شد و فعالیت خود در زمینه بازیگری را از همان دوران دانشجویی با تئاتر آغاز کرد.

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

او در سال ۱۳۹۳ و چند ماه بعد از فارغ التحصیلی اش، در کلاس های بازیگری هومن سیدی ثبت نام کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۶، از طریق یکی از دوستانش برای سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان تست داد و برای نقش نوجوانی و جوانی سوگند پذیرفته شد. در واقع بازی در این سریال اولین تجربه جدی مهتاب اکبری در زمینه بازیگری می باشد و شاید فکرش را هم نمی کرد به این زودی موقعیتی این چنین نصیبش شود.

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

مهتاب در سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند دختر پر شر و شور سروش و ندا را بر عهده داشت که مادرش در کودکی فوت کرده بود و زندگی وی در دوران جوانی با اتفاقات تلخ زیادی همراه بود.

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

سریال لحظه گرگ و میش، داستان زندگی دختری به نام یاسمن با بازی المیرا دهقانی از یک خانواده اصیل ایرانی، از دهه ۶۰ تا به امروز را به تصویر کشیده است. مهتاب اکبری در این سریال با بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، المیرا دهقانی، نیما نادری، پانیذ برزعلی، پاشا رستمی، حسام محمودی، ناصر سجادی حسینی و … همبازی بود.

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی مهتاب اکبری، می توانید عکس های جدید و متنوع وی که بسیاری از آنها متعلق به صفحه اینستاگرامش می باشد را مشاهده نمایید.

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس کودکی مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریمهتاب اکبری و خانواده اش

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریمهتاب اکبری و خواهرش عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس مهتاب اکبری در کنار همایون اسعدیان

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس اینستاگرامی مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری سلفی از مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس زیبای مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس هنری مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری مهتاب اکبری و مادرش

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکس جدید مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریعکسی از کودکی مهتاب اکبری در آغوش پدر بزرگش

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبریتیپ آبی مهتاب اکبری

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

امیدواریم مطالعه این بخش از بیوگرافی هنرمندان برای شما جذاب بوده باشد، شما دوستان عزیز همواره می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش