پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز افتتاح شد


پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز افتتاح شد

تبریز- ایرنا- طی آئینی با حضور مسئولین فرهنگی هنری و هنرمندان تئاتر استان، پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز، با نام استاد «منصور حمیدی» روز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پلاتوی مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز، ایجاد زمینه برای بهره‌گیری بیشتر اهالی تئاتر از این فضا را مطلوب عنوان کرد و گفت: امیدوارم با افزایش فضای فیزیکی برای فعالیت هنرمندان، ‌شاهد رونق و تعالی بیش از پیش هنر تئاتر در استان باشیم.
محمد محمدپور با اشاره به بازسازی مجموعه تئاتر شهر تبریز بیان کرد: عملیات زیبا سازی و استحکام بخشی بنای تئاتر شهر تبریز آغاز شده و در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
هومن بیگ نژاد، مدیر موسسه بین المللی الف نیز این مراسم با اشاره به فعالیت‌های هنری این موسسه گفت: از روزهای اول استقرار در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز قول ساخت هر ساله یک پلاتو را داده بودیم که با کمک مسئولین و هنرمندان شهر در دومین سال فعالیت خود دومین پلاتوی خود را با نام استاد منصور حمیدی افتتاح می کنیم.
استاد منصور حمیدی، کارگردان و مدرس تئاتر نیز در این مراسم و قبل از افتتاح پلاتویی به نام خود، با ارج نهادن به توسعه فضای تئاتری استان، این اقدام را ارزشمند و شایسته‌ تقدیر عنوان کرد.
پلاتو استاد منصور حمیدی با ظرفیت محدود 5٠ صندلی، در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز افتتاح و در اختیار گروه های تئاتری استان قرار گرفت و با آغاز کار این پلاتو تعداد پلاتو های فعال در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز به ٢ پلاتو رسید.
به گزارش ایرنا 38 گروه نمایشی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند و سال گذشته بیش از 330 هزار نفر تماشاگر در سالن های تئاتر استان حاضر شدند.
3093/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی