شهروندان با پرداخت عوارض به مدیریت شهری کمک کنند


شهروندان با پرداخت عوارض به مدیریت شهری کمک کنند

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهروندان با پرداخت عوارض به مدیریت شهری کمک کنند تا خدمات دهی به نحو مطلوب تر صورت گیرد.

اکبر کاووسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش موثر مشارکت مردمی در امور شهری افزود: انتظار می رود در راستای دریافت خدمات بهتر، شهروندان شهرداری را در پرداخت عوارض به ویژه بهای خدمات جمع آوری زباله کمک کنند.
وی با بیان اینکه اعمال نظرات کارشناسی در بررسی تعرفه عوارض سال جاری شهرداری همراه با دغدغه و وسواس خاصی صورت گرفت، افزود: تمام تلاش اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا و عوامل اجرایی شهرداری این بود که دفترچه تعرفه عوارض شهرداری به صورت شفاف، روان و جامع باشد و به سمت عدالت و «دادشهر ابن سینا» حرکت کند.
کاووسی با اشاره به عادلانه کردن بهای خدمات خاطرنشان کرد: توجه ویژه ‌ای به خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا به منظور حمایت از آنان و همچنین با توجه به تاکید بر عنصر فرهنگ در تعرفه حمایت از اقشار فرهنگ‌ساز به ویژه معلمان و روحانیان نیز لحاظ شد.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان همچنین با تاکید بر رایگان کردن تعمیرات جزیی واحدهای تجاری به منظور حمایت از کسبه و اصلاح سیما و منظر شهری بافت تجاری گفت: شورای دور پنجم پس از گذشت سال ها به کاهش عوارض مجتمع‌های تجاری در سطح بسیار قابل قبولی اقدام کرد.
7520/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !