راهکار رونق تولید جدیت در برداشتن موانع است


راهکار رونق تولید جدیت در برداشتن موانع است

ساوه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: راهکار موثر برای رونق تولید و تحقق شعار سال، جدیت در برداشتن و کاهش موانع از مسیر تولیدکنندگان است.

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود:محوریت بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر لزوم رونق تولید است و همه باید برای موفقیت در این راه در صحنه باشند.
وی اظهار داشت: بهبود همکاری بین بخشی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای رونق تولیدموضوعی است که باید به صورت جدی عملیاتی شود.
وی با اشاره به خصومت های دیرین آمریکا و تحریم های اخیر این کشور علیه ملت ایران، گفت: این رفتارها به دلیل آن است که آمریکا نتوانسته به اهداف شوم خود در ایران اسلامی برسد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این نشست گفت: انجام فعالیت های فرهنگی مانند ترویج مصرف بهینه آب در بخش های کشاورزی و خانگی، آموزش قانون کار و تبیین حقوق کارگران و‌ کارفرمایان، نهادینه کردن تعهد به انجام درست کار، ترویج فرهنگ کار جهادی و پرهیز از عملکرد سلیقه ای مدیران مهمترین و بهترین راهکارهای تحقق شعار سال است.
«احمد جوانمرد» همچنین بهره گیری از ظرفیت های حوزه فرهنگ و هنر برای تحقق شعار رونق تولید را موثر ارزیابی قرار داد و افزود: در شهرستان زرندیه که صنایع چشمگیری دارد می توان از توان هنرمندان و اصحاب فرهنگ در این خصوص استفاده کرد.
برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران در صورت درخواست مدیران صنایع و کارخانه ها به میزبانی شهر صنعتی مامونیه، برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران و کارفرمایان توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین تاکید به بانک های عامل برای پرهیز از سخت گیری در پرداخت تسهیلات حوزه تولید از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.
شهرستان زرندیه با 64 هزار نفر جمعیت از مراکز عمده صنعتی و کشاورزی استان مرکزی محسوب می شود.
6539/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...