آمادگی کامل هلال احمر برای ارائه خدمات پزشکی به حجاج سال 98


آمادگی کامل هلال احمر برای ارائه خدمات پزشکی به حجاج سال 98

پیوندی در دیدار با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه مسئولیت پزشکان در حج از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: هلال احمر برای ارایه خدمات پزشکی به زائران ایرانی حج 98 آمادگی کامل دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ «علی اصغر پیوندی»، رئیس جمعیت هلال احمر به همراه «محمد تقی حلی‌ساز»، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با حجت الاسلام «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از فعالیت هیئت پزشکی در حوزه حج و زیارت ارائه کرد.

در این دیدار پیوندی، انتصاب حجت‌الاسلام«سید عبدالفتاح نواب» را به نمایندگی مقام معظم رهبری در امورحج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت و تصریح کرد: برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا در حج تمتع امسال آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر به فعالیت های مختلف این مجموعه در حوزه حج و زیارت اشاره کرد و درباره معاینات پزشکی زائران حج 98 توضیحاتی داد.

وی همچنین خدمات این مجموعه به زائران ایرانی درشهرهای کربلا، نجف و کاظمین و زائران اربعین حسینی را بیان کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام نواب، با قدردانی از خدمات هلال احمر در این حوزه، برخورداری جامعه زائران از کادر پزشکی آگاه و مورد اطمینان را برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دانست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت پزشکان در حج از اهمیت بسیاری برخوردار است، جدی گرفتن معاینات زائران و ثبت دقیق و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنان را مهم خواند.

نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت همچنین لزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت کشورهای میزبان زائران ایرانی دربخش پزشکی و بیمارستانی و کاهش هزینه ها را یادآور شد و گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت در مسائل مرتبط با زائر می تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته