اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!


اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!

همان‌گونه که می‌دانید مردم گاهی اوقات نیازمند استراحت و گشت‌وگذار در روزهای آخر هفته هستند. اینجاست که وجود یک خودروی جذاب ضروری به نظر می‌رسد و درست در همین لحظه اینفینیتی A-RT کانسپت وارد میدان می‌شود. بنا به گفته‌ی وون چوی، واژه‌ی A-RT مخفف کلمات آل رود تورر است. این کراس اوور لوکس الکتریکی شده... The post اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک...

همان‌گونه که می‌دانید مردم گاهی اوقات نیازمند استراحت و گشت‌وگذار در روزهای آخر هفته هستند. اینجاست که وجود یک خودروی جذاب ضروری به نظر می‌رسد و درست در همین لحظه اینفینیتی A-RT کانسپت وارد میدان می‌شود.

اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!
بنا به گفته‌ی وون چوی، واژه‌ی A-RT مخفف کلمات آل رود تورر است. این کراس اوور لوکس الکتریکی شده مناسب سفرهای آخر هفته است و مخصوصاً اگر به دنبال کشف ناشناخته‌ها باشید محصول مفهومی اینفینیتی را کاملاً جذاب خواهید دانست.

اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!
اگرچه مقوله‌ی زیبایی همواره به سلایق شخصی افراد مربوط می‌شود اما طراحی متفاوت بخش جلو و شیشه‌ی کانسپت یاد شده کاملاً عجیب به نظر می‌رسد. علامت سؤال بزرگی که وجود دارد تحت تأثیر قرار گرفتن میدان دید خودرو بوده هرچند حدس می‌زنیم این کانسپت به حد کافی پیشرفته باشد و شاید راننده خیلی نگران راندن این خودرو نباشد. البته این موضوع کاملاً محتمل است زیرا طراح A-RT این خودرو را متعلق به سال 2050 می‌داند.

اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!
خب پس یک هدآپ دیسپلی کاملاً تعاملی، سیستم خودران سطح 5 و شاید حتی داشبوردی بدون غربیلک فرمان را تصور کنید. البته این احتمال هم وجود دارد که طراح یک فرمان را طراحی کرده باشد که در زمان استفاده از سیستم خودران به داخل جمع شود و سرنشینان از امکانات صوتی و تصویری حداکثر استفاده را ببرند.

اینفینیتی A-RT کانسپت، جنگجوی شیک ژاپنی!


از نظر ظاهر کلی، این خودروی مفهومی کاملاً آینده‌نگرانه بوده و گرافیک چراغ‌های عقبی آن طراحی کاملاً تعاملی‌ای دارند. طراحی جلو نیز وجه اشتراک کمی با محصولات کنونی اینفینیتی دارد. خودروی موردبحث خیلی هم بزرگ نیست چراکه طول آن تنها 4700 میلی‌متر و پهنایش هم 2040 میلی‌متر است که ابعاد آن خیلی هم از ب ام و X4 2019 به دور نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید