حمله رسانه ای به امام جماعت مسلمان برای تلاوت دعا در کنگره


حمله رسانه ای به امام جماعت مسلمان برای تلاوت دعا در کنگره

برخی رسانه ها پس از حمله عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا به امام جماعت مسلمان برای تلاوت دعا در افتتاحیه مجلس نمایندگان با انتشار مطالبی به وی حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، «عمر سلیمان» رئیس موسسه تحقیقات اسلامی «یقین» در دالاس – تگزاس پس از گذشت یک روز از تلاوت دعا در آغاز جلسه مجلس نمایندگان آمریکا مورد حمله رسانه ای قرار گرفت.

«لی زیلدین» عضو جمهوریخواه کنگره از شهر نیویورک، تصمیم «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان برای دعوت از عمر سلیمان به منظور خواندن دعای آغازین این مجلس محکوم کرد.

وی در توئیتر خود نوشته است که " قابل قبول نیست که نانسی پلوسی از عمر سلیمان بخواهد که دعای روز گذشته در مجلس نمایندگان را بخواند."

در پی این اظهار نظر لی زیلدین، یک مجموعه مقامات سازمان یافته از «اورشلیم پست»، پایگاه راستگرای «بریت بارت» و تعدادی از پایگاههای خبر ناشناس از جمله «اوهایو استار» به حمله به عمر سلیمان اقدام کردند و وی را «ضد یهود» توصیف کردند.

سلیمان به روزنامه «میدل ایست ای» گفت: این مقالات که به سرعت پس از گذشت یک روز و نیم از خواندن دعا در کنگره می گذارد، منتشر شد. نشان داد که این حمله تخریبگرانه هماهنگ بوده است که تلاش برای تحریف دعا و مجبور کردن پلوسی به محکوم کردن آن دارند.

وی گفت: مشخص است که این مسئله بخشی از تلاش برای پنهان کردن رهبران مسلمان از زندگی عمومی است.

«تاد گرین» دانشیار دین در دانشکده لوتر دراین باره گفت: راهبرد اصلی حزب جمهوریخواه برای این قصل از انتخابات این است که همه مسلمانان را ضد یهود به تصویر بکشد و برای فعالسازی اسلام هراسی و جذب آرای از این راه تلاش می کند. راهبرد نژادپرستانه ای که باید ما با هر هزینه در برابر آن مقاومت کنیم.

«لیندا صرصور» فعال آمریکایی فلسطینی تبار در توئیتی نوشت: ما پشت عمر سلیمان هستیم. آنها نمی تواند یک شخص پویا جوان، قوی و مسلمانی از مسلمانان آمریکایی فلسطینی را که عدالت و وحدت و مساوات را بشارت می دهد، ببنیند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در