پنالتی پدیده مقابل سپاهان صحیح بود؟!


عزت پورقاز، مدافع میانی تیم سپاهان در دقیقه 5 بازی با پدیده با یک تکل خوب توپ را از جلوی پای حسین مهربان دور کرد تا آسیبی به دروازه تیمش وارد نشود اما علیرضا فغانی این صحنه را پنالتی اعلام کرد! نوشته پنالتی پدیده مقابل سپاهان صحیح بود؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پنالتی پدیده مقابل سپاهان صحیح بود؟!

پورقاز: توپ را زدم، پنالتی نبود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۹
پنالتی پدیده مقابل سپاهان صحیح بود؟!

عزت پورقاز، مدافع میانی تیم سپاهان در دقیقه ۵ بازی با پدیده با یک تکل خوب توپ را از جلوی پای حسین مهربان دور کرد تا آسیبی به دروازه تیمش وارد نشود اما علیرضا فغانی این صحنه را پنالتی اعلام کرد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این دیدگاه کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی بود. هر چند که داوود رفعتی می گوید علیرضا فغانی به درستی برای تیم پدیده پنالتی گرفته است. پورقاز در این باره می گوید:

« من برای علیرضا فغانی بیشتر از فوتبال ارزش قائل هستم و فوتبال برایم آنقدر ارزشمند نیست که دروغ بگویم. در صحنه ای که بازیکن پدیده با توپ به سمت دروازه ما حرکت می کرد من توپ را نشانه گرفتم و در نهایت تکلی که زدم به توپ خورد و توپ از جلوی پای بازیکن پدیده دور شد اما او خود را به زمین انداخت و من تصور می کنم حرکت بازیکن پدیده داور را فریب داده است و گرنه علیرضا فغانی داوری نیست که در چنین صحنه های واضح و مسلمی مرتکب اشتباه شود. او داوری است که بارها کیفیت داوری خود را نشان داده و به همین بهانه بازی های مهمی را در فوتبال جهان سوت زده است که مهمترین آن بازی رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بود.»

پورقاز مدافع میانی سپاهان که این فصل در بیشتر بازی های تیمش مهره ثابت امیر قلعه نویی در قلب خط دفاعی بوده و با زدن چند گل و ساختن موقعیت گل در برنامه های تهاجمی تیمش هم نقش داشت، در پایان گفت:

« اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد اما وقتی این چنین روی نتایج بازی ها تاثیر می گذارد باعث می شود تحمل کم شود و شاهد چالش هایی باشیم که زیبایی های فوتبال را کم کند. ما نیاز به این داریم که هر چه سریعتر سیستم کمک داور وید ئویی در فوتبال فعال شود چرا که اگر علیرضا فغانی صحنه آهسته را می دید رای خود را برمی گرداند. من فکر نمی کنم حضور var در فوتبال ایران سنگین و پیچیده باشد و تنها نیاز به خواست ما دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا