اطلاعیه شماره 24 یکشنبه مورخ 98/02/22


اطلاعیه شماره 24 یکشنبه مورخ 98/02/22
اطلاعیه شماره 24 یکشنبه مورخ 98/02/22

پیرو اطلاعیه شماره 23 جمعه مورخ 98/02/20 فعالیت سامانه بارشی بویژه در ساعات بعدازظهر و شب طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه به شرح زیر می باشد:
یکشنبه 98/2/22: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان.
دوشنبه 98/2/23: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس،قسمتهای مرکزی و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، از بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل.
سه شنبه 98/2/24: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، فارس،قسمتهای جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان.
با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره ها ومناطق کوهستانی وجوددارد. لذا به هموطنان عزیز در این مناطق توصیه می شود احتیاط لازم را در عبور و توقف از مناطق کوهستانی به عمل آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...