مهمترین وظیفه ستاد انتخابات چیست؟


مهمترین وظیفه ستاد انتخابات چیست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، جلب اعتماد کاندیداها، احزاب، مردم و همچنین صیانت و امانتداری آراء مردم را مهم‌ترین وظایف ستاد انتخابات عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حسین خوش اقبال در اولین جلسه ستاد انتخابات استان با یادآوری اهمیت و جایگاه رای و نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که از رای و نظر مردم حفاظت و با همکاری مردم انتخاباتی پرشور برگزار کنیم.

وی بر لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی همه دست اندرکاران تاکید کرد و افزود: شرعاً و قانوناً دست اندر کاران امر انتخابات نباید از هیچ کاندیدایی حمایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، در ادامه بیان کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، بخشی از مسوولیت متوجه مسئولان است که باید مقدمات آن را فراهم و بخشی هم بر عهده احزاب، که مشارکت و همکاری مردم را جلب کنند.

خوش اقبال جلب اعتماد کاندیداها را یکی دیگر از وظایف مهم ستاد دانست و اجرای قانون را راه حل حصول این اعتمادسازی عنوان کرد.

وی گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت انتخابات‌ گذشته می‌تواند در برگزاری انتخابات بی نقص در آینده کمک شایانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: از رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان خواست دو اصل مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را مدنظر داشته باشند و امانتداری و اجرای قانون را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
خوش اقبال در پایان یادآور شد: نظام، وزارت کشور و استاندار از مسئولان توقع دارند زمینه انتخابات پرشور برای حضور اقشار مختلف جامعه را فراهم کنند و از آنچه که انتخاب مردم است صیانت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها