هماهنگی کانون‌های مسجدی با ائمه جماعات، موجب موفقیت این مراکز می‌شود


هماهنگی کانون‌های مسجدی با ائمه جماعات، موجب موفقیت این مراکز می‌شود

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: امیدواریم همه نهادهای مسجدی با هماهنگی کامل در خدمت مساجد باشند که در این صورت موجب موفقیت کانون‌های فرهنگی هنری و خود مساجد نیز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، درباره نقش آفرینی مساجد در روشنگری مردم درباره خدمات انقلاب و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی، گفت: رسالت علما و روحانیون چیزی غیر از تبلیغ دین و حمایت از نظام دینی نیست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز افزود: ائمه جماعات مساجد و علما فوق العاده زحمت کشیده اند و توانسته اند در خدمت مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای تشدید و توسعه فعالیت مساجد و علما در حوزه تبلیغ دین و حمایت نظام دینی، بیشتر کار و تبلیغ کنیم و در این راستا باید عیوب خود را بشناسیم و تاثیرگذاری خود را افزایش دهیم که برگزاری این گونه نشست های هم اندیشی زمینه ساز تشدید این نوع فعالیت ها خواهد بود.

پورمحمدی درباره نقش نهادهای مختلف مسجدی به ویژه کانون های فرهنگی هنری و بسیج در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، گفت: عملکرد این نهادها حتما مفید بوده، البته متفاوت است، برخی نقاط، خوب، برخی، متوسط و برخی نیز ضعیف بوده اند.

وی ادامه داد: ما باید محوریت روحانیت را در مساجد حفظ کنیم زیرا مردم به دلیل اعتمادی که به روحانیون دارند، به مراکز دینی مراجعه می کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: امیدواریم همه نهادهای مسجدی با هماهنگی در خدمت مساجد باشند که در این صورت موجب موفقیت کانون های فرهنگی هنری و خود مساجد نیز خواهد شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی