برگزاری هشت شب قرآنی در مناطق محروم اراک به همت بنیاد غدیر


برگزاری هشت شب قرآنی در مناطق محروم اراک به همت بنیاد غدیر

حجت الاسلام مرادی با اعلام برگزاری هشت شب قرآنی در هشت منطقه محروم از استان اراک به همت بنیاد بین المللی غدیر، گفت: سرکشی به خانواده معظم شهدا و محرومان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و افطار در مساجد ازجمله برنامه های این شب ها است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام والمسلمین «مرادی» با اشاره به برنامه بنیاد بین المللی غدیر در استان مرکزی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: 8هشت شب آسمانی در هشت مسجد محوری استان مرکزی شامل دیدارهای مردمی با حضور آیت الله دری نجف آبادی، نماینده مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد غدیر استان و استاندار استان برگزار می شود .

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: مقرر است در ایام ماه مبارک رمضان هشت شب قرآنی و آسمانی در هشت منطقه محروم شهر اراک داشته باشیم که این برنامه ها از ساعت 6 عصر آغاز می شود.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: در ابتدای برنامه با حضور پزشکان بسیجی بیماران به صورت رایگان ویزیت می شوند و پس از آن اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از جمله اجرای قاریان و گروه های تواشیح با حضور قاریان برجسته استانی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در ادامه و بعد از قرائت قرآن کریم و سایر برنامه های فرهنگی برای سرکشی به خانواده معظم شهدا و محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی با حضور نماینده محترم ولی فقیه و ریاست بنیاد بین المللی غدیر استان آیت الله دری نجف آبادی و استاندار و فرماندار استان مرکزی می رویم.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خاطرنشان کرد: پایان بخش این شب ها اقامه نماز جماعت و افطاری ساده است که در مساجد انجام می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!