به گزارش افکارنیوز،

نوید محمودی یکی از کارگردانان سریال «دل‌دار» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود درباره زمان پایان فیلمبرداری این مجموعه گفت: طبق برنامه‌ریزی فعلی ۱۱ ماه رمضان مصادف با ۲۶ اردیبهشت زمان پایان فیلمبرداری سریال خواهد بود.

تازه ترین خبرها از سریال «دل‌دار» /تصاویر

وی ادامه داد: در حال حاضر نیما جعفری جوزانی تدوین همزمان را برعهده دارد، سینا قویدل مشغول جلوه‌های ویژه بصری و حسین قورچیان مشغول صداگذاری است و همچنین ساخت موسیقی را ابوالفضل فراز انجام می‌دهند که این مراحل احتمالاً تا اواخر پخش ادامه دارد.

تازه ترین خبرها از سریال «دل‌دار» /تصاویر

محمودی درباره ادامه تولید سریال عنوان کرد: با پایان فیلمبرداری تا آخر این هفته سکانس‌هایی که گرفته شده‌اند باید دوباره به تدوین برسند و به همین دلیل مراحل نهایی کار ادامه می‌یابد چون کار مناسبتی است و ما تا آخرین روزهای پخش همزمان با کار فنی کارهای تدوین را نیز پیش می‌بریم.

داستان «دل دار» روایت زندگی جوانان امروز است و در خلاصه داستانش آمده است: دیری است که دل‌دار پیامی نفرستاد.

تازه ترین خبرها از سریال «دل‌دار» /تصاویر

«دل دار» کاری از برادران محمودی است که بازیگرانی از جمله محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری و خیام وقار کاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا در آن نقش آفرینی می‌کنند.