به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران بود.

این دیدار که با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر در جریان بود، بدون گل، مساوی یافت.

در نیمه اول این دیدار نفتی ها بازی را هجومی آغاز کردند و تقریبا تا پایان نیمه توپ و میدان دست برزیلی ها بود.

در همین راستا و در دقیقه 10 طالب ریکانی در یک حرکت عرضی به سمت دروازه استقلالی ها شوت زنی کرد که با اختلاف اندکی توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 16 نیز میلاد جهانی با دریبل منتظری در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما با تلاش بازیکن استقلال توپ به کرنر رفت.

در ادامه غبیشاوی نیز یک دقیقه بعد در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که مجددا دروازه بان آبی ها توپ این بازیکن را مهار کرد.

استقلالی ها که کمتر از صنعت نفتی ها صاحب موقعیت شده بودند، در دقیقه 33 این دیدار دانشگر را صاحب توپ کردند اما این بازیکن توپ را با اختلاف به بیرون فرستاد.

همچنین در دقیقه 27 به دلیل مصدومیت"ایسما" در منطقه جریمه نفتی ها، مرتضی تبریزی برای استقلالی ها وارد زمین شد.

در نیمه دوم اما استقلال بازی هجومی را آغاز کرد و در دقیقه 42 پاس پاتوسی به غفوری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه و چهار دقیقه بعد سانتر سهرابیان با ضربه باقری همراه شد اما ضربه این بازیکن نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

آبی های پایتخت که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد در این دیدار داشتند در دقیقه 54 نیز دست به حمله زدند و سانتر پاتوسی به منتظری رسید اما با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نفتی ها نیز حملاتی را طراحی کردند اما استقلال در دقیقه 68 صاحب یک موقعیت شد و باقری توپ را وارد دروازه نفتی کرد اما پیش از این داور اعلام آفساید کرده بود.

استقلال در دقیقه 68 صاحب یک موقعیت شد که با ضربه روح الله باقری به گل رسید اما داور مسابقه در تصمیمی بحث بر انگیز این صحنه را آفساید اعلام کرد.

همچنین فرهاد مجیدی به دلیل اعتراضات مکرر به تصمیم داور از کنار زمین اخراج شد.

در این دیدار پائولو سرخیو با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، طالب ریکانی(72 سید فاخر تهامی)، میلاد جهانی(69 رضا جبیره)، محمدرضا غبیشاوی(64 عزیز سیدیکوف)، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، جاناتان بالوتلی و حسین ساکی به دیدار استقلالی های پایتخت رفته بود.

همچنین فرهاد مجیدی با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی(87 داریوش شجاعیان)، ایسما(27 مرتضی تبریزی) و گادوین منشا(46 روح الله باقری) به رقابت با صنعت نفتی ها رفته بود.

داوری این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان به کمک های مهدی الوندی و جلیل شعرانی بود.

در این دیدار داور به آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مرتضی تبریزی از استقلال و ساکی، قریشی و جبیره از نفت آبادان، کارت زرد نشان داد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با این نتیجه 34 امتیاز شد و در جایگاه نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

همچنین استقلال تهران با 54 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.