کواکبیان: دولت در بودجه‌بندی حرمت مجلس را نگه نمی‌دارد


کواکبیان: دولت در بودجه‌بندی حرمت مجلس را نگه نمی‌دارد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر دولت روحانی بگوید، من خودم رای آورده‌ام، این حرف بی‌ربطی است؛ اگر ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رای نمی‌آورد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مصطفی کواکبیان در برنامه تلویزیونی «چهل ۵۷» و در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: در عمل اینطور نیست و گاهی توسط خود مجلسی‌ها حرمت امامزاده نگه داشته نمی‌شود و گاهی توسط نهادهای دیگر این اتفاق می‌افتد؛ مثلاً در حوزه بودجه، دولت خیلی در نحوه بودجه‌بندی نقش دارد.

بیشتر بخوانید:

ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رأی نمی‌آورد


کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا آینده‌نگری سیاسی در خصوص آینده برجام در بین مسئولان دولت و سیاست خارجی وجود داشته یا خیر، تصریح کرد: کسی خیلی پیش‌بینی نمی‌کرد که ترامپ چنین پدیده‌ای باشد.(!)


این نماینده مجلس درباره وضعیت تعامل دولت حسن روحانی با اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اگر دولت روحانی بگوید، من خودم رای آورده‌ام، این حرف بی‌ربطی است؛ اگر ما اصلاح‌طلبان کمک نمی‌کردیم، دولت روحانی رای نمی‌آورد.


کواکبیان افزود: دولت در این مدت بی مهری و کم‌لطفی به ما زیاد داشته است و البته ما قبول نداریم که دولت را باید زمین بزنیم. باید شرایط جنگ اقتصادی را قبول داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر