دورتموند برد، بایرن متوقف شد؛ جدال قهرمانی به هفته آخر کشیده شد


دورتموند برد، بایرن متوقف شد؛ جدال قهرمانی به هفته آخر کشیده شد

با تساوی بایرن و پیروزی دورتموند، تکلیف قهرمان آلمان در هفته آخر مشخص می شود.

با تساوی بایرن و پیروزی دورتموند، تکلیف قهرمان آلمان در هفته آخر مشخص می شود.

به گزارش وبسایت نود، در هفته 33 فوتبال آلمان، دورتموند 3-2 دوسلدورف را شکست داد و بایرن مونیخ در مقابل لایپزیش متوقف شد تا تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

هفته 33 (ماقبل پایانی) فوتبال آلمان، شنبه با انجام هشت دیدار همزمان انجام شد. در مهمترین مسابقه این هفته بایرن مونیخ در مقابل لایپزیش رده سومی با تساوی بدون گل متوقف شد تا فرصت مسجل کردن قهرمانی را از دست بدهد. در دیگر دیدار مهم، دورتموند در خانه خود 3-2 از سد دوسلدورف گذشت. برای دورتموند در این مسابقه گوتسه، دلینی و پولیشیچ گلزنی کردند. ضمن اینکه حریف یک پنالتی را از دست داد و از دقیقه 83 ده نفره بازی را دنبال کرد. این نتایج موجب شد بایرن مونیخ 75 امتیازی شود و دورتموند به امتیاز 73 برسد تا جدال قهرمانی به روز آخر کشیده شود. لایپزیش نیز فصل را در رتبه سوم به پایان می رساند.

در دیگر مسابقات هرتابرلین در مقابل میزبانش آگسبورگ به برتری پرگل 4-3 رسید. بایرلورکوزن و شالکه به تساوی 1-1 رسیدند تا لورکوزن شانس خوبی برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا داشته باشد. هانوفر با سه گل از سد فرایبورگ گذشت.

هوفنهایم در خانه خود با نتیجه 1-0 مغلوب وردربرمن شد. نورنبرگ با 4 گل در خانه مقابل گلادباخ تن به شکست داد. اشتوتگارت هم با نتیجه سنگین 3-0 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت. در پایین جدول نیز سقوط هانوفر و نورنبرگ قطعی شده است و اشتوتگارت هم باید در بازی پلی آف به میدان برود.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»