فرماندار مهریز، ساماندهی تشکل های خیری را خواستار شد


فرماندار مهریز، ساماندهی تشکل های خیری را خواستار شد

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: شناسایی و ساماندهی تشکل‌ های غیر دولتی خیران در این شهرستان یک ضرورت است که با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم انجام می شود.

به گزارش عصر روز شنبه روابط عمومی فرمانداری مهریز، رضا زارع زاده در جمع خیران پویش نذر من افزود: یکی از برنامه‌های اساسی، ساماندهی این تشکل‌ هاست تا در پروژه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و آموزشی مشارکت کنند و با حمایت آنها بسیاری از طرح های معوق سامان یابد.
وی خاطر نشان کرد: دولت برای موفقیت در برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی و حتی تولید و اشتغال به جلب مشارکت و همکاری اعضای تشکل های مردمی و خیران نیاز دارد.
همچنین امام جمعه مهریز در پویش فرهنگی خیران در ایام مبارک رمضان گفت: خداوند در قرآن کریم از نیکوکاران یاد کرده و تجلیل از خیران کار بسیار پسندیده‌ای است.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای پیوستن به این پویش گفت: کمک به فقرا و نیازمندان امر پسندیده‌ای است و دستگیری از آنان در ماه رمضان ثوابی دوچندان دارد.
در این مراسم از تعدادی خیران شهرستان تجلیل شد.
همچنین از پیراهن حمید بهزادپور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی رونمایی شد تا به مزایده گذاشته شود و درآمد حاصل از آن صرف کمک به نیازمندان گردد.
پویش نذر من توسط کمیته امداد و برای جمع آوری کمک به نیازمندان طراحی شده است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها