چگونه می‌توان از حذف خودکارهای سنتی در آینده جلوگیری کرد؟


مطلب چگونه می‌توان از حذف خودکارهای سنتی در آینده جلوگیری کرد؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ورود تکنولوژی به زندگی روزمره باعث از بین رفتن یا کمرنگ شدن بسیاری از ابزارها و وسایلی شده است که تا دیروز عدم وجود آنها غیر قابل تصور بود. در ادامه آینده...

ورود تکنولوژی به زندگی روزمره باعث از بین رفتن یا کمرنگ شدن بسیاری از ابزارها و وسایلی شده است که تا دیروز عدم وجود آنها غیر قابل تصور بود. در ادامه آینده خودکارهای سنتی بررسی شده و یک نمونه از خودکارهای خلاقانه نسل جدید معرفی می‌شود.

گروهی معتقدند، امروزه با ورود گوشی‌های موبایل هوشمند و فراوانی ابزارهای شنیداری و دیداری الکترونیکی کم کم نسل خودکارهای سنتی رو به انقراض خواهد رفت. حتی بعضی اوقات گفته می‌شود که در برخی از مدارس کشورهای پیشرفته خودکار و دفتر به عنوان ابزار ثبت علوم و وقایع حذف شده‌اند و جای خود را به ابزارهای الکترونیکی داده‌اند.

از یک طرف خطر حذف کامل خودکارهای سنتی در آینده می‌تواند سبب دل‌نگرانی‌های جدیدی شود. بطور مثال این مسئله باعث خواهد شد که برای همیشه حس زیبای لذت بردن از دستخط به فراموشی سپرده شود. یکی از راهکارها برای جلوگیری از حذف آنها این است که خوکارهای سنتی را با ابزارهای مدرن ترکیب کرد تا جایگاه آنها ارتقاء یابد.

زندگی امروزه از کمترین وسایل، بالاترین کارایی‌ها را طلب می‌کند. عصر کنونی عصر خلاقیت و نوآوری است. البته خودکارهای سنتی گذشته حداقل در کاربردهای روزانه و معمول، به تنهایی تکافوی نیاز فعلی بشر را نمی‌کنند و نیازمند به یک مهندسی جدید در طراحی هستند تا بتوانند به روز شوند و کاربرد خود را بهبود بخشند. اما چگونه می‌توان پلی میان این دوخواسته برقرار کرد؟

خوشبختانه در این زمینه اخیرا نمونه‌های جذاب و خلاقی به بازارآمده است. که ضمن توجه به جنبه‌های نوستالژیک و قدیمی خودکار، با استفاده از نوآوری در طراحی، آن را مناسب با کارکردهای روز نموده است. در ادامه یکی از خلاقانه‌ترین این خودکارها معرفی می‌شود.

خودکارهای خلاقانه Bar Click Clack 4 in 1 طراحی شرکت Reflects کشور آلمان است که دارای ویژگی‌های جذاب زیر است:

قابلیت نوشتن: بدنه خودکار از جنس پلاستیکی مرغوب و نرم است که در حین نوشتن طولانی باعث خسته شدن و آسیب رسیدن به دست نمی‌شود.

قلم لمسی: امروزه قلم‌های لمسی در استفاده از تبلت‌ها و گوشی‌های همراه بسیار مفید واقع شده‌اند. قلم لمسی یک خودکار قابل استفاده در تمام ابزارهای الکترونیکی است و نیاز افراد را به خرید قلم جداگانه برای گوشی‌های هوشمند مرتفع کرده است.

تمییز کننده صفحه نمایش: تحقیقات اخیر نشان می‌دهد میزان آلودگی موبایل تقریبا ۳ برابر توالت فرنگی است. این خودکار شگفت انگیز این امکان را محیا کرده که به راحتی صفحه گوشی را بارها و بارها تمیز و از شر آلودگی خلاص شد.

استند موبایل: طراحی خلاقانه این خودکار منحصر به فرد اجازه می‌دهد به راحتی از دیدن ویدئوهای مختلف لذت برد و نیازی نباشد که گوشی موبایل خود را مدت‌ها در دست نگه داشت.

قابلیت تبلیغاتی: با توجه اینکه شرکت Reflects یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی در جهان است، فضای بسیار مناسبی روی گیره خودکار برای تبلیغات در این محصول طراحی نموده است. لذا شرکت‌هایی که قصد خرید خودکارهای تبلیغاتی دارند می‌توانند از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و ارزان قیمت استفاده کنند.

علاقمندان می توانند جهت خرید خودکار و استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی این آگهی به سایت شرکت هدایای تبلیغاتی هور رجوع کنند.

ورود به سایت هدایای تبلیغاتی هور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی